• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • utvandraren
    Jag är i Oslo...
    Och har fått uppföljning och hjälp av Zozo, eftersom jag kanske ska gifta mig på samma ställe som hon!
    Här är det nog 25+ skulle jag tro... Blir skönt med bad sen!
  • Zozo

Hej flickor! Nu har jag varit ute och käkat med min m2b.. Varmt och läbbigt!

Vi pratade just om hur vi ska bära oss at för att flytta dit vi vill nästa ar.. Lite joxigt att söka jobb pa hall och sa. Men spännande...

• viktualia

Ska ni flytta inom Frankrike? *nyfiken som vanligt*

Oslo... hm... jaa min m2b är på svenska västkusten och där var det tydligen bra väder ... det är bara jag som är på fel sida... surt! Solen har faktiskt tittat fram lite grann nu.. men gräsklippningen får vänta..

Just nu lagar jag mat, ska ha gäster snart. Älgfärsburgare med ugnspotatis och en kladdkaka till efterrätt... är verkligen hungrig redan.. ha ha

Utvandraren - vad jobbar du med i Oslo? Och hur hamnade du där... japp! det här är tråden för nyfikna gänget... läs bakåt så får du se... fniss fniss

• Zozo

Japp, tanken är att flytta ner till trakten runt Geneve-Annecy nagonstans.. men man vet aldrig - vi kanske hamnar nagon helt annanstans!

• viktualia

Man kan nästan tro att alla har semester.... för här var det inte nån större aktivitet... men å andra sidan ska jag ta en paus från datavärlden över helgen och även nästa vecka kommer det vara ganska sporadiskt.... så ni får väl helt enkelt ha de så gott som möjligt!

kram på er, alla BT-beroende brudar!

• Zozo

Japp, flera av oss galningar är pa semester och jag maste jobba ikapp lite.. Semestern närmar sig trots allt... 2 och en halv vecka kvar! Suck!

• viktualia

2,5 vecka till semestern... hårt liv... själv känner jag mest att det är lite tungt att jag bara har en vecka kvar innan jag börjar jobba igen... 31 juli är det jag som sitter på jobbet igen...

jaja... i eftermiddag drar jag ut i Roslagen och då blir det semester på riktigt ett tag till!

hejar på dig, Zozo!! jobbet kanske till och med går bättre utan kaos på BT...fniss..

vädret i Mälardalen: 20 grader och växlande molnighet... som sagt... jag vill ha SOL och VÄRME!

• Jessie76

Hej bejjbs! Jag sitter och fryser på jobbet, sol har vi iof men kkkkallt

Nu hoppas jag att vi iaf får sol till helgen - fast då vill man ändå inte ha FÖR varmt under alla lager med kläder

• viktualia

nämen tjena Jessie! inte högsommarvärme i Lule heller alltså... näe... vi får nog dra ner till Zozo för att värma oss...

• utvandraren

Hello!

Hos oss var det 29 i skuggan i går eftermiddag....pust! Och 40 i solen utanför Deli Deluca...huah! Man kan tro att man bor i sydligare stråk, fast utan AC då!!

Jag jobbar med att smaka,gurgla och spotta vin... Har bott i Oslo i 6 år pga kärleken! Oslo är superduper, nära vatten och fjäll!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...