• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • nu är jag fruL

synd att jag inte är kvar i huvud staden vickan för då kasnke vi stött ihop på en ute servering!

Stackars er oms och zozo som jobbar by the way och lilla jessie också så klart!

Jag har min pappas tangent bord som är himla knasigt! så allt blir helt tokigt när jag skriver. Jag vill bara förklara så att ni inte tror att det beror på något annat

• Zozo

Semestra at oss ocksa da!! Här sitter jag i världens värmebölja och har inte ens ett hav att se ut pa... suck, stackars jag!

• Jessie76

Jag är sur... sur faktist
    Jag vill INTE JOBBA mera nu

Jag är SÅÅÅ LESS!!!!

Nu fick jag det sagt iallafall...

Jag har ju två veckor kvar, du då Zozo?

Nä, jag är nog rätt lugn - känslan jag har är nog mest längtan och otålighet att det är så länge kvar Jag har allt under kontroll just nu, har fått tag i transport och vigselprogrammen utskrivna igår. Brudtärnornas klänningar har kommit och provats igår - passade perfekt!
    Sambon (m2b:n) har gått igenom menyn (kock) och räknat ut kostnader och beställt allting. Min älskade Toastmaster/bästa vän (en av dom, jag har ju oändligt med såna ) kommer nästa onsdag..

Oj, nu blir jag nästan rädd för oss!
    SKärpning nu med seriösiteten

• Zozo

Arrggghh.. jag har 3 veckor kvar till semestern och det är bara SAAA dött pa jobb! Och varmt! Och allt är i princip färdigplanerat! Suck...
    kan det inte bara bli augusti..?

Nu har vi iofs en födelsedag att fira i helgen sa det lär ju ta upp lite tid.

Annars grunnar jag pa hur vi ska göra med vara fina "festprogram" nu när vi fatt en gäst till. I stort sett är det bordsplaceringen jag far modifiera en aning (jag skrev ju naturligtvis med den i programmet...) och eftersom det innebär att flytta en person fran vart bord och sätta dit den nya personen sa vill jag ju att det ska vara rätt i programmen.. Detta kan jag nog göra hyfsat enkelt.. Sedan bestar vara program av fina foton pa varje person eller par med en längre text.. Och där kan jag bara inte fa in denna nya person utan att det blir urfult... De är naturligtvis redan utskrivna och ihopsatta, programmen.. är man effektiv sa är man..
    Vad tycker ni? Den här nya tjejen - kan hon ta illa upp för att hon inte är med i programmet?? Men vadda - hon far ju komma utan att vara bjuden ju?! (Är m2bs bästa väns nya flickvän och tillika en fd arbetskamrat till mig, för den som skulle ha missat det) Jag blir sa irriterad pa att ha henne vid MITT bord... Suck!

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Zozo

Hmm.. jo, men jag har ju verkligen svart att se henne som "bara" flickvän.. Usch, vad jag känner mig elak samtidigt..

men naja, jag far ju vara glad över att de är lyckliga istället för att irritera mig pa smasaker!

• utvandraren

Zozo! Vad jobbigt med objudna gäster...
    Jag hade inte offrat energi på att göra om.. hon borde förstå att saker och ting är klara på förhand! Gillar du henne inte?

Men hur många är ni nu? Och hur löser ni inkvartering... grubblar mkt på detta förstår du! Vilka ska man lägga ihop i rummen etc....

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...