• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • nu är jag fruL

okej jessie vet du vad som gör MIG arg!!!???
    jo att ALLA ni har era bröllop framför er! jag vill också ha det det var så satans underbart att gifta sig så jag vill få göra om det.
    maken blev lite sur på mig igår när jag sa så, han tycker att det var ju helt perfekt. det skulle aldrig bli lika bra om vi gjorde om det! Näe men det är ju inte så jag menar pucko jag vill bara ha allt igen!

Jag är helt med på att följas åt och bli bull mamma! absolut! ska baka som sjutton när jag blir gravid och mamma! Och kackla ja det är jag fenomenal på!

Just det vickan du ska ju renovera vad kul! ladda upp med MASSA vin bara. Man blir törstig när man jobba och sliter

• Jessie76

Dialekter e bra, jag har en värmlänning som jag ska gifta mig med och jag äääälskar värmländska - den är rolig men sååå söt

Själv är man ju inbiten norrbottning så man låter väl nödig när man pratar (fast INTE lika nödig som Kalixborna då såklart ) - så gillar jag Gotländska (måste vara en populär dialekt?)Skånska e svårt men fint (Jaaaaaag fjäskar väl inte alls! )

Oj, det var ett jättelångt jätteonödigt inlägg - men är det inte därför vi e här?!

• nu är jag fruL

Hallå Det finns inga onödiga inlägg!!!!! bara så att du vet. Ju mer onödiga det kanske kan tyckas, desto mer nödvändiga anser jag att dom är. jag är drottningen av skitsnack och värdelösa inlägg.

Bra jobbat att få en värmlänning att flytta s långt norr ut. Min make pratar dalmål även fast den har blivit lite avrundad av alla år i stockholm. Men dalmål är också skitkul, man låter så otroligt blåst. Har ni märkt det att så fort folk ska vara lite korkade i filmer så pratar de antingen dalmål eller värmländska. kul va!

• Jessie76

Hahaha... förlåt mig, då e vi ju lika j****a avundsjuka båda två!

Då kan du tänka på mig imorrn när du har din förstaäckligajävlaledigadagpåsemesern så kan jag tänka på dig närjaggiftermigden29dejuli - okej?

Problemet när man är i grocess är att man inte får dricka vin (inte för mycket iaf ) men vi får ta problemen som dom kommer - right? Dela recept och tant och häx tips heeeeeeela dagarna

• Jessie76

Hmmmm.... Har ni sett Pistvakt?? Jägarna?? Känns som att vi oxå är lite fördummade (eller så är sanningen svår att hantera )

• viktualia

Näe... nu ska semesterfiraren ta karln med sig och dra på utflykt!!

sköt om er!

• Jessie76

Pratar man förresten olika dialekt i olika delar i Stockholm? Det har jag aldrig tänkt på.....

Vi, som är en samling gamla häxtanter, har inte sagt ett enda ord om vädret idag!!!

Här är det sol men rätt kallt (typ 19-20, vilket är kallt med tanke på hur det varit tidigare i sommar) så förmodligen är det väl frost när jag går på min semester.... Låt höra hur det är i resten av detta land?

• nu är jag fruL

absolut jessie! vi ska bli riktiga bull terrorister och själv tänker jag utveckla MASSA enormt onödigt olater och skylla ALLT på att jag är gravid. och ingen särskilt maken kommer att säga emot. ha ha ha den onda häxan har vaknat och kommer att bli en fördjävlig människa som gravid he he he

men det där med vinet kommer bli problem jag vet... men det är därför jag dricker så mycket jag bara kan nu innan jag är gravid
    smart va
    jag har ju sagt att jag är skitsmart

så nuförtiden är jag full nästan jämt bara för att kompensera att jag inte kommer att få dricka p ett år minst sen. Jävlar vad jag måste dricka nu!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...