• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • Meddelande borttaget
  • viktualia

hm... vitt vin finns det faktiskt här hemma... undrar just hur jag ska övertyga min m2b (som är HEMSKT väluppfostrad) att det är dags för lite dekadens idag... semester och allt... kanske får inta balkongen själva.. men jag LOVAR att skåla med dig fruL!!

Oms.. tidigare i tråden hade vi en avtalad tidpunkt för skålning... nån gång förra veckan när mitt jobb var piss!

• nu är jag fruL

ahhaha vad trevliga samtalsämnen ni har
    SPRIT! favorit ämnet! (ja förutom naket då )
    pratade med min romantiska make och vi bestämde att det blir äkta champagne i morgon för att fira att vi går på vår första semester som gifta! japp allts måste firas
    och då sa maken att han köper hummer också! så jag får de tre saker jag gillar bäst: maken, champagne och hummer. Kan det bli bättre
    Dessutom en heeeeeeeeeel semester framför sig.
    Attans vad jag älskar maken!
    och vin...
    och mat...
    och semester!

• Meddelande borttaget
  • nu är jag fruL

övertyga blivande vickan!
    dekadens är bra!

jo ridning är jobbit men det är så hiiiimla roligt. och så otroligt bra för själen.
    jag tror att antingen går man i terapi eller så rider man det är själavård som heter duga.
    Alla djur är själavårdande men hela allting runt hästar är något visst.
    Till och med att mocka är bra för själen!
    åhh vad jag längtar efter kusarna nu. De är på sommarbete och är HÄSTAR!

• viktualia

Hummer!!! Mums!!!

Kanske dags för något gott med skaldjur ikväll och en flaska vitt.... hm... helt inspirerad!! Vi har inte firat semestern än.. inte ordentligt i alla fall....

Och vanliga år brukar vi ju dra utomlands en vecka, i år får utlandsveckan vänta till bröllopsresan.. men man måste ju få njuta på hemmaplan också...

• nu är jag fruL

Vad sägs om att skåla i morgon klocka 20. Nu vet jag ju i vilka vädersträck som alla sitter så jag kan skåla med er alla . Mysigt!

fast zozo kanske har däckat vid 20, hon ska ju fira nationaldag hela dagen

men vad sägs 20?

• nu är jag fruL

Absolut njuta på hemma plan vickan! det är det viktgaste. Att inte BARA njuta på semestern.

Älskar skaldjur. I kväll är det faktiskt kräftor på menyn. Det blev ju inga igår eftersom jag fick "LOV" att gå på krogen!

men i kväll. och kräftor kräver vin... så idag igen... och i morgon... jobbigt liv
    men satans vad gott

• viktualia

Djur är farliga! Jag är allergisk! Så det så! Och jobbigt är det också... näee... mer cykling, paddling och promenader - det är min melodi... När jag bodde i hufvudstaden hängde jag på F&S vid Fridhemsplan...

Glömde skriva att jag nog lyckas med karln...faktiskt... ska börja om en stund... börjar bli lite hungrig... hi hi

Skåla var det ja... hm... ni måste ju hinna hem från era tråkiga jobb *ler retsamt*... vid 20-snåret kanske? Men det blir väl imorgon antar jag..

• viktualia

Alltså: Här kommer en bröllopsfråga... har fått för mig att surfa på jakt efter bild på nån schysst brudbukett... men det är minsann inte lätt... alldeles för mycket rosa, piff och puff för min smak. Jag vill ha något stilrent i mörkt lila... har ni sett nåt sånt nånstans?!?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...