• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • nu är jag fruL

ha ha tog inlägg 800

• nu är jag fruL

oms. tack rea är alltid bra!!!!
    attans det var du oms som snodde 800!!!! arg blir jag.

Men det går fort över och jag hurrar och skålar för din skull!

• Zozo

nu är jag fruL.. hmm, när var det du behövde den??? För den är säkert inte svar att at in om det skulle behövas och den är verkligen tjusig. Jag hade den när jag var vittne pa min bästa väninnas bröllop och behövde en bättre festklänning. Jag ska leta fram ett foto och om du tror att den skulle kunna funka skickar jag gärna den om du tror att ngn skulle kunna ta in den lite at dig..
    (Du kan ju skicka tillbaka den sen sa kanske den passar mig med )

• Meddelande borttaget
  • nu är jag fruL

jessie: tjejkvällar kräver vin i mängder
    och det brukar bli så himla kul. Älskar tjejkvällar! karaoke brukar vara rätt underhållande
    här skiner solen varm och skön

• nu är jag fruL

Zozo: fyyyyy vad du är snäll! och min mamma kan faktiskt sy så hon skulle nog kunna ta in den. Har du en bild så vore det kanon. gulle dej.
    I Slutet av augusti är bröllopet så det är då jag måste ha en ny klänning. Jag har en som jag älskar lite rocka billy stuk men den är tydligen inte fin nog
    sånt tycker jag är löjligt

Näe jag hade inte tänkt vara gravid i flera år, men jag tror inte jag kommer bli av med den extra vikten efteråt. Det blev inte min mamma så jag tror inte jag heller blir det.
    Dessutom så anser jag att mammor ska vara lite mer kramgoda än vad jag kanske är just för tillfället

• viktualia

Nu måste semesterfiraren dra igen... men jag måste klämma in ett inlägg här först...

nu är jag fruL - hur i HELA friden ska du klara av att skaffa barn alltså?!? lyxalkis där *fnissar*.... hm... det där var nog mest ett uttryck för min skräck för graviditeter än något annat....

mot dressinerna! mer semesterväder till folket! (här är det gråmulet och blåsigt....)

• Zozo

Näh egentligen är jag en häxa som bara vill ha mer utrymme i garderoben!!

• nu är jag fruL

vickan
    Jo men det kanske kan bli min räddning från spriten att skaffa barn...
    nej då det ska nog gå bra... fast det är klart jag älskar champagne och mousserande så det kommer faktiskt att bli lite tråkigt att bli gravid på det sättet. Sen gillar jag ju att gå på krogen och puben... oj vad mycket tid jag kommer få helt plötsligt när jag inte sitter på dimmiga krogar jämt!

Näe jag är faktiskt inte orolig. Min mamma är en lika stor party hare som jag är och hon sa att det var inget problem alls att hålla upp nårgra år. Längtan efter barn kan övervinna det mesta
    Nu lät jag så där gammal och klok igen

men när jag kommer bli för stor för att rida DÅ kommer det bli riktigt jobbigt! och jessie nu menade jag rida på HÄSTAR inget annat snusk fia där

• Zozo

Höddududu.. vadda snuskfia.. hur kom jag in i bilden!!? Jag har inte gjort nagot alls. Sitter här under mitt skrivbord och gnager pa min gloria...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...