• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • viktualia

Oms... jag vägrar svara på frågan offentligt.... befinner mig i Västra Svealand... är du GRYMT nyfiken får du maila på pratglad@tjohoo.se så svarar jag + bidrar med länk till min hemsida... det har både ica i rutan och fruL gjort före dig...

anledningen är att jag tycker att det är så SKOJ att vara anonym här på BT... då kan man diskutera bröllopet högt och lågt utan att bli avslöjad om nån bekanting skulle glida runt här!

• nu är jag fruL

Hörde du vickan.
    om det inte vore för att jag jobbade och du befinner dig .... ja lite för långt bort så skulle jag GARANTERAT ta och glida över till dig. Jag har fått för mig att din balkong är ett mycket trevligt ställe att hänga på

men ärligt talat...nån gång måste vi ju ses...

och apropå ica, var sjutton är hon?

och ridning är ingen sport!!!! det är en livsstil eller en hobby

• viktualia

Ridning är jobbigt.. jag har testat... fick hemskt ont i baken av att försöka hålla mig kvar på den där hästkraken... ha ha

Spana in det här www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,856588,00.html
    Humor på hög nivå!!

Har inte nån aning om vart ica tog vägen... hon skrev trevliga mail kan jag avslöja! skoj skoj!

Och min balkong är en höjdare... även om den bara ligger på 3 våningen.... dåligt skämt jag vet...

• Meddelande borttaget
  • nu är jag fruL

ahhhh att sitta på vickans balkong med en grogg... eller hellre ett glas bubbel
    ohhh o ljuva dagrdröm

• Meddelande borttaget
  • viktualia

hi hi... jag har en flaska ROSA champange hemma... dock ej kyld....

Tyvärr är det mest min m2bs och han är av typen "man måste vänta på rätt tillfälle"... Inte har jag åkt till systemet och provianterat heller... men sprit finns det ju alltid här hemma... he he

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...