• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • nu är jag fruL

Åhhh häftigt med släktingar som kan sy!
    ha ha dronker är sago djur som säljs av kalikå. Man kan köpa färdiga eller köpa satser och sy själv. Jag tycker att de är jätte söta. kolla in den nedan om nu länken fungerar...
    www.kalika.se/KA/nyabilder/17-400.gif

• Meddelande borttaget
  • viktualia

nu är jag här en sväng också... officiellt grubblar jag över matsäcksmat till vår dressinutflykt om en stund.. men lite BT hinner man ju alltid... bara inte min m2b kommer på mig... fniss fniss

klänningsletande är klurigt. Oms.. jag hejar på lite i bakgrunden... Själv är jag nöjd med mitt fynd från Gbg... en ålskinnstight vinröd/lila klänning som jag ska ha på ett bröllop i augusti. Jag som drar 44-46 i vanliga fall... hi hi... i den där affären hette min storlek 4... lät mycket bättre tycker jag!!!

• Meddelande borttaget
  • nu är jag fruL

hej vickan kul att du tittar in!

oms: vad kostade de där klääningarna ungefär? jag känner inte att jag vill lägga ut FÖR mycket på den då jag mycket mycket sällan använder sna kläder. Dessutom så ingår det i min plan att jag ska bli MYCKET rundare och godare än vad jag är nu. min make kommer bli super glad om jag blir det
    ska ta lite hjälp av att bli gravid osv...
    hoppas jag i alla fall

• Meddelande borttaget
  • nu är jag fruL

alltså vad jag menade var att om jag inte kommer kunna ha klänningen i framtiden för att jag blivit mycke större så känns det inte värt att slänga ut massor av pengar på den...

• Jessie76

Ooops - nu har jag missat en massa igen.

Rätt roligt för när man försöker läsa ikapp så trillar det in en massa mycket läsvärda inlägg medan man läser... Fan det tar en kvart att komma ikapp

Jag ska sluta till lunch idag, och fara å jobba me båten
    Åsså regnar det som tusan här uppe!
    Jag ska på fest på lördag iallafall - en tjejfest med karaoke och vin i mängder

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...