• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • Zozo

Neh.. min champagne är slut och jag far inte mer förrän pa torsdag kväll! sade den avdankade lyxalkoholisten

• Meddelande borttaget
  • Zozo

Tja OM det nu skulle finnas en C&A butik i närheten sa är de väldigt flodhästvänliga ocksa.. där fanns kläder till mig när jag hade storl 50 i alla fall... Storlek mindre flodhäst!

• Meddelande borttaget
  • nu är jag fruL

Tihi zozo, jag är vek helt enkelt en ganska enkelspårig människa som kommer med rätt förutsagda skämt
    men tack för att du ger såna där fina upplägg det roar i alla fall MIG väldigt länge även fast alla andra tycker att det är ganska så dliga skämt.

och som vi redan konstaterat, jorden snurrar vel kring mig va

avdankad lyxalkoholist...låter inte bra... varför inte vara en aktiv lyxalkis?

• viktualia

tjaaa flodhästen Viktualia är inte borta... måste bara uppmuntra m2b:n vars ansträngningar med datorn går dåligt än så länge... vad gäller avledningsmanöver så håller jag på att laga mat till oss... funkar nog hyfsat.. han fick önska mat, stackarn!

klänningsproblemet Oms.... jag är kort och tjock och har hittat en affär i Gbg som heter Sasch som jag har fyndat jättesnygga klänningar i flera gånger... vet inte om den finns i Sthlm... annars är det väl bara att vara uthållig... man brukar hitta nåt till slut...

nu är det dags för lunch! Viktualias tonfiskspecial: pasta, tonfisk, creme fraiche, dijonsenap och kapris!

• Meddelande borttaget
  • Zozo

nu är jag fruL - avdankad för att champagnen är sluuuut!

Oms - japp, var flodhäst för ett tag sedan, nu är jag storlek lite mindre flodhäst nagonstans runt 40-42-44 beroende pa plagg... men med mina 1.78 och 41or i skor (du maste ju HANGA med i traden!! ) var det MYCKET länge sedan jag var nagon 34 (om jag nu inte gick direkt fran cl-storlek till 38/40 eller sa..)

• Zozo

Oms - funkar inte.. du har inte gjort som jessie, blockerat för alla användare eller nat sant?

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...