• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • nu är jag fruL

jag vill ocksåvara ledig på fredag
    jag vill också ha semester
    jag vill ha öl

oms: mig hittar man i kemiteknikbranschen... spännande va!

Fy fabian, så där späckade semsterar är det värsta som finns. I år har vi försökt slippa ha det så Men vissa år har vi nästan haft minutschema för att hinna med allt. Bara flängt runt och hälsat på alla och ställt upp för alla men ingen lugn och ro. Man blir helt knäpp tillsist.

Fy 34 år till pension ja det låter ungefär som för mig. fast jag jobbar ju på att antingen få gå i pesntion nu eller bli hemma fru eller lyx hustru ska jag väl säga. Hemma hade jag inte tänkt vara... och inte städa... inte diska... inte laga mat.. inte ta hand om barn...

utan roa mig

• Zozo

..aahhh, örtidspension! -drömmer sig bort-

• nu är jag fruL

ja jag tror att ica har övergett oss

• Zozo

Jag vill liksom bara att det ska bli augusti sa att jag och mina alter egon far anledning att festa igen... men a andra sidan borde jag ta mig i kragen och ga ner de där sma futtiga obekväma kilona som jag lyckats dra pa mig igen.. det trots planerat nationaldagsfirande, födelsedagsfest för m2bs bäste vän, och diverse andra icke-bantningsvänliga aktiviteter.. plus att det är alldeles för varmt för att träna! Urkk, far väl ga med oknäppt klänning....

• viktualia

Zozo.... kom hem till Sverige.. här är det inte nån tropisk värme just nu... *saknar* jag som har semester och allt... Kanske man skulle ge sig ut och träna... men urk... det var ju evigheter sedan... blä bläa

• nu är jag fruL

zozo: hur har det gått med pinglan som din m2b´s bästa kompis bjöd in? vad har ni beslutat er för? ska hon vara med på bröllopet?

Nu kära små filurer ska jag gå och stoppa in lite mat i min babbel klyka. japp en multifunktionell öppning nej men snuskisar ! det var inte så jag menade...

jag menade stoppa in mat...inte nåt annat

• Zozo

Jag orkar inte ens pallra mig ut och GA en runda när det är sa här klibbigt varmt!!

Huvaligen - men det kan välan inte vara i all evighet! Jag hoppas bara pa att vi ska fa fint med hyfsad vârme under var bröllopsvecka i augusti! Regn och hagel vore inte sa kul.. da skulle mina häxtendenser säkert visa sig igen.. Jag som började bli snäll!

• Zozo

nu är jag fruL.. Tja, jag har sagt till honom att fundera tva veckor till och sedan ge besked - men da ska han vara säker pa att hon ska med! Jag kollade och det var inte sa komplicerat att placera in henne pa bordsplacering etc. Det blir lite kludd med programmet och rumsfördelning, men inget olösligt. Vi hade faktiskt ett av vara 8 pers bord som bara hade 7 personer, sa det blir bara till att flytta en person. (Se sa snäll jag har blivit!!)
    Jag menar, jag har ju faktiskt inget emot den här tjejen - vi är bara inte saaa nära varandra.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...