• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • viktualia

tricket med hudkrämen och låren är att man måste låta hudkrämen torka in lite innan man klär på sig kjol och springer iväg. då klarar hudkrämen och låren sig bättre vid ev svettattack...

/V som svettas så fruktansvärt MYCKET att sommarbröllop är helt otänkbart!!! Oktober blir månaden om nån missat det

• Zozo

Jag körde faktiskt cykelbyxor i bomullsstretch under kjol nâr det var som värst... för jag kunde fa riktiga skavsar! Och oj sa ont det gjorde!!

• nu är jag fruL

ahhhhhh mysigt att fira sex månader!

och att du inte är någon krökis oms det är ju bara bra! då blir det liksom mer över till oss andra!

• viktualia

måste bara säga att det är skönt att höra att det är många fler som har skavsårsproblem med kjolar.... har känt mig lite ensam... men som sagt löst problemet hyfsat....

värst var en gång när skavsåren i ljumskarna var så vidriga att jag inte kunde gå normalt... hjulbent var bara förnamnet... såg troligen hemskt lustigt ut... men VAD jag LED....

• Meddelande borttaget
  • Zozo

Lycka till! Jag gar numera bara in i butiker med luftkonditionering sedan jag höll pa att förgas i en provhytt härom veckan! Men HUR tror de att man ska vilja pova/köpa kläder nâr de inte har ordentligt provutrymme!

• nu är jag fruL

jag säger också lycka till, men mest STACKARS dig! det är så himla trist att prova kläder tycker jag.

just nu är det faktiskt inte så kul att jobba heller...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...