• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • viktualia

vill bara inflika att här är det inte så skoj heller... herrn har fortfarande inte fått stil på datorn.... ägnar istället tiden åt att gå igenom en massa bortglömda papper... fast visst är det skönt att slippa sitta på jobbet och svettas av ångest för att man inte gör det man ska...

• viktualia

nu har min stackars m2b så svår internetabstinens att han måste få ta den här datorn ett tag... själv tänkte jag sätta mig på balkongen och läsa en inredningstidning....

simma lugnt så länge!

• nu är jag fruL

ha det skönt på balkongen vickan.
    Fan jag får faktiskt en hel del gjort emellanåt
    helt otroligt!

men har en begynnande huvudvärk...
    och så ringde en kompis och sa att vi MÅSTE gå ut i kväll eftersom vi åker bort i fyra veckor... och jag kan inte säga nej... men jag hade ju redan bestämt med maken att vi skulle käka kräftor! hur ska jag kunna göra både och?
    fasiken jag hamnar alltid i den här situationen.
    Varför kan jag inte säga nej, jag har redan bokat det och det.
    var för är jag en sån fegis mig

• Jessie76

Simma är bara förnamnet här uppe i norr. Hajjar ni klättrandet mellan alla snöbyar! jobbigt är det!

Jag har ett tips när det skaver under kjolen , kroppspuder! Suveränt Testa...

• Jessie76

Men kan du inte stoppa några kräftor och mannen i väskan hållande i en kopp sprit, så kan du få både och?

• nu är jag fruL

vad du är kloker jessie

vart har du hållit hus

• Jessie76

Suttit här och smyg supit hela tiden Jag har en gammal loka citron som jag fyller och fyller och fyller och.... Hehehe

• nu är jag fruL

vad fyller du den med då?
    själv har jag dragit i mig den sjuttielfte koppen kaffe...
    dessutom har jag insett att det inte blir knågra kräftor i kväll jag får lov att gå och dricka öl med kompisarna istället , STACKARS mig

vilken dålig fru jag är som ratar maken till förmån för kompisarna
    men jag skyller på att vi ska åka bort i fyra veckor och jag inte kommer träffa dom då...
    funkar den ursäkten

• Zozo

Jaha det var DAR du var Jessie!! Ah jag har en gammal cola lightflaska som jag fyller och tömmer hela tiden.. v¨ldigt hart arbete!

• Jessie76

Ja!! Det tar ju typ upp nästan halva dan... Och resten sitter man och kollar nätet

Jag fyller med det ena och det andra, sen på andra sidan skärmen har jag en stoooor kaffekopp som inte hinner kallna mellan gångerna

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...