• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • nu är jag fruL

Hi hi zozo
    du är för söt! vad glad jag blir över att du säger att du kommer att sakna mig!
    blir nästan lite tårögd
    min pms har gått från stadiet aggressiv till stadiet blödig lipsill
    så jag är lite känslig och blir lite rörd av det mesta . och just nu är du en värmande klump i mitt lilla hjärta

jaaaaaaaaa häxor och tanter har faktiskt något som kan liknas vid ett hjärta

jag kommer att vara uppkopplingsbar på stora delar av semestern. Då vi är på sjön och i urskogen kan det dock bli svårt. Men 4 veckor skulle jag ALDRIG klara mig utan DIG, de andra rarungarna eller BT. Så jag ska försöka komma in MINST en gång per dag och attackskriva massa inlägg.
    Snuskiga såna så klart!
    eller om alkohol

du får jätte gärna maila mig också
    virvel-flicka@hotmail.com

blev kallad virvelflicka på mitt förra jobb för att jag drog fram som en virvelvind

• nu är jag fruL

apropå vattning så ska vi ju vara borta i 4 veckor. En kompis ska visserligen låna vår lägenhet en liten stund men vattning kommer ju att behövas även de övriga 3 veckorna. Därav behövs det nya systemet.

jag ska kolla det där du skrev om. Min käre make hade hittat något med en pump osv för 750 kronor. Jag tyckte att det var lite overkill, men han gillar prylar...
    men jag ska kolla dina "snören"
    kram!!!
    ohhhh jag är helt mysvarm!

• Zozo

Hehe.. söt du var da!!! (Jag gar ocksa igenom alla de där stadierna när jag ska ha mens.. Värst är den där tittar-du-pa-mig-sa-slar-jag-ner-dig-perioden... fast tittar-du-pa-mig-sa-stortjuter-jag-perioden är rätt illa den med!!)

• Zozo

Vattningssnörena kostade typ 20 spänn sa det är kanske inte tillräckligt dyrt för din make??

(Min har ju köpt en bärbar dator för att vi skulle kunna ha musik pa bröllopet - tala om overkill!)

• nu är jag fruL

ha ha
    Som sagt du ÄR en av mina personligheter!

jag, min syster och min mamma synkade våra pms´er när vi bodde hemma. Under de där tittar-du-pa-mig-sa-slar-jag-ner-dig-perioderna kan det INTE ha varit kul för min pappa med tre arga brudar stackarn!

Det är nog inte priset maken vill åt, han är bara tokig i maskiner och apparater. Allt som går att skruva eller fixa med tokskalle Så snören verkar nog lite trist tycker han...
    Jag berättade om dom för honom, och han tyckte att det lät jätte bra MEN han skulle åka och kolla på apparaten ändå. för han ville veta hur den fungerade NÖRD

Ha ha bra skäl till att köpa börbar ! ja se karlar

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • nu är jag fruL

jag kan säga så här, blommor dör som flugor av mig med...
    Min syrra har alltid haft gröna fingrar och haft en miljard blommor. Efter jag flyttade hemifrån så fick jag alltid de blommor som hon inte hade plats med. De dog ju självklart inom en månad hos mig, men så fick jag nya som dog osv
    Vi hade ett mycket väl fungerande kretslopp

men men sen träffade jag min käre make. Och han kan hålla växter vid liv. Så sen dess så överlever alla blommor. Och det är INTE på grund av mig!

Vi häxor har nog helt enkelt ihjäl alla...

• nu är jag fruL

guuuuuuuud vad jag berättar om mig själv idag
    ego L

• viktualia

Nu har jag cyklat dressin! Skoj skoj!

Dags att ge sig in i blomvattnardiskussionen: För det första har jag en far vars jobb, liv och intresse handlar om naturen.... mest blommor... Har inte ärvt ett DUGG av hans förmåga men har däremot hittat en karl som har vissa talanger på blomvårdsområdet. Här kommer då Vickans blomtips:

Se till att blommorna INTE står i fönstret (där är det ju mycket varmare och då behövs mer vatten). Genomfukta jorden genom att sätta varje kruka under kranen och vattna tills de dryper. Ställ dem sedan på en bricka eller liknande vattensäkert ställe, gärna med vatten på brickan. Då klarar sig åtminstone mina blommor i två veckor utan vatten.

Annars är bästa tipset att satsa på fetbladiga växter och kaktusar som inte behöver så mycket vatten. Zamiakalla (eller garderobsblomma som den också kallas) är en favorit... min bara växer och växer!

= STOR tantvarning på den här utläggningen!!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...