• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • viktualia

ha det strålande fruL och dialekten här... tjaa snart dags att gå till ICA och fnissa lite!

• Meddelande borttaget
  • Zozo

Hääär e jag!! Jobbade ett tag (och skickade ett par mail till FruL)... Ve och fasa!

Vad ni har hunnit med!
    Jag dôdar ocksa alla växter! Min syster pastar fortfarande att jag förvandlade alla hennes växter till eterneller när hon var borta i en vecka (hon VET inte att jag är häxa!!)

Viktualia - har du sett buketten jag tänkte ha. Färgen är väl kanske inte rätt, men det kan man ju ändra pa. Den var liksom inte sa söt, utan lite häftigare... Tror att det var svartbrud som visade mig den.

nÄmen jag ska supa ikväll - inte imorgon!! Fast ska jag skala med er da ocksa sa far jag ju en anledning att köpa en extra flaska champagne.. Tal att tänka pa?!

• Meddelande borttaget
  • viktualia

men zozo... nu måste jag ju leta reda på din hemsidesadress igen... *nyfiken*

• Zozo

Oms.. det var ju en jäkla tur att vi skriver och inte pratar da da... Om du inte förstar oss skaningar!!? Och tänk dig en FRANSK skaning!!!

• viktualia

tackar zozo!de var stiliga buketter du hade!! något åt det hållet är det som jag är på jakt på.
    Kul att spana på de andra bilderna också!!!

Nu måste jag lämna BT... dags för skaldjursrisotto med prinsen!

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...