• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • viktualia

TJooooo

Semesterglidaren tittar förbi... Jag gifter mig 28 oktober i min lilla håla i Västra Svealand. Inbjudningarna har inte gått ut än, men 95 pers står på listan. Gissningsvis kommer runt 75 som max. Kyrkbröllop (japp, jag är aktiv i kyrkan, dock ej Sv.Kyrkan) och lagom mycket pompa och ståt.

Nu är det dock bara juli. Solen skiner även här i Mälardalen där jag befinner mig och det är snart dags för utflykt till lilla mormor. Ska tvätta fönster åt henne - tänk vad snäll jag är när jag får semester!!!

skickar en liten kram till er som jobbar och sliter!

• Meddelande borttaget
  • Zozo

Vi gifter oss den 14/8, borgerligt, med de närmaste bland familj och vänner (ca 30 st).. Vi har hyrt ett litet slott i Bourgogne i en vecka där alla sedan har semester efter bröllopsfesten.
    Allt kommer att ske pa plats - ceremoni, fest och övernattning.
    Det enda orosmomentet är det där med spraken... Vara vânner kommer fran olika länder och vara familjer pratar inte samma sprak... Spännande! Na, vi har turen att alla i alla fall pratar antingen svenska eller franska, sa vi behöver bara översätta pa tva sprak.

• viktualia

Vågar och vågar.. Jag är norra Europas värsta svettbobba och skulle inte kunna gifta mig när det är varmt ute. Jag svettas nämligen värst av allt i ansiktet... illröd i fejset och vit klänning - Nejtack! Sen blev det oktober lite av en slump. En bonus är att vi får årets längsta bröllopsnatt, eftersom klockan ställs om till vintertid den 28 oktober!

Jag är frikyrklig och tillhör baptist/missionskyrkan.

• viktualia

Tillägg till kyrkotillhörigheten: Jo, jag tillhör båda och Nej det är ingen större skillnad.
    Och nej.. jag orkar inte bry mig om gamla tiders syndkatalog... Alltså är jag sambo, dricker sprit osv.

• viktualia

Nu drar jag till mormorgumman! Hoppas ni har det bra där ni är, jag återkommer nog i eftermiddag en sväng...jobbigt det här när man måste HA sig en massa på semestern *fniss* Tex...gå ut och äta middag med kompisar och sånt... hi hi

• Zozo

Later som ett hart liv!! Ha det sa trevligt!

• Jessie76

Jo Zozo det lät bra, så säger vi

Själv skrider/vaggar/svettas/darrar - vad ni vill - man upp för gången den 29 juli klockan 17.00. Visst tänker ni på mig då? Jag är såååå nervös - och nu känner jag mig RIKTIGT sjuk. Bihålorna har täppt igen och jag har en stånghammare i huvvet
    Jag ska gå hem, jag måste... Så vi kanske hörs hemifrån om jag inte dör i sängen direkt jag kommit hem...

Ha en bra dag annars - arbetare och semesterfirare

• Zozo

Jessie - andas djupt och lugnt! (Med munnen om nâsan är täppt) sa ska du se att det gar bra!!!
    Du kan ju inte halla pa att vara nervös redan nu! Vad är du nervös för? Mycket jobb kvar? Allt folk vid vigseln/pa festen?

• Jessie76

Allt!
    Jag vet inte, men jag mår inte bra. Jag är nervös för att jag inte har panik - förstår du?
    Redan nu?! Såå värst länge är det ju inte kvar....

haha jag är inte täppt det är det som är problemet, jag har ont som f*******n i skallen och bakom ögonen så det sitter i skallen allt häxsnor

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...