• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • nu är jag fruL

hahahahahah
    jag har återtagit tråden!
    den är MIIIIIIIIIIIIIN!!!!

• Meddelande borttaget
  • nu är jag fruL

hej då omsis!
    jag kommer definitivt INTE glömma bort att skåla! halvalkis som jag är

ha det skönt på terassen!

ha ha ha nu är jag ensam kvar och kan förfoga över trden HELT efter eget bevåg!!!!

• nu är jag fruL

jag går snart på semester och det ska bli såååååå skönt!

hur har ni det?
    är du bakis zozo och myser med maken? har du det bra på sjön vickan? var glassen god oms? vad sjutton gör du jessie? du? ti hi var ica håller hus det har vi ju undrat ett tag...

och jag ska ha semester

• nu är jag fruL

NU mina kära besatta BT lister (som dock har varit totalt frånvarande idag...)
    Så ska jag också avvika. Japp äntligen är stunden kommen! Jag går på semester!
    Champagnen (gula änkan) ligger hemma och väntar så nu attans så drar jag!

Men som ni förstår så kommer jag inte kunna hålla mig härifrån i 4 veckor, ohhh nej. Men jag kommer inte att vara här lika mycket (hoppas i alla fall maken )
    Men jag kommer in och checkar av att ni inte låter tråden dö!

Ha det kanon flickor så hörs vi!

Gläm inte att fylla livet med kärlek, musik, naket och alkohol

• viktualia

Semesterfiraren hade det bra på ön och hittade även till en outlet som ligger mitt på Sörmlands bondvischa.... fyndade billiga kläder där och min m2b som har NÅGOT dyrare smak än jag fyndade ett par Tigerjeans för 990 spänn istället för 2500... Märkligt att det finns folk som vill betala 2500 för ett par jeans.. *skakar på huvudet*

Nu är jag tillbaka i min minihåla och det är dags för middagsmat. Eftersom det är jag som är stjärnkocken får jag rycka in strax...

Vad gäller skräck för graviditeter... allt verkar läskigt men det värsta måste ju vara förlossningen... Urk och Burk!! Men som tur är, så har jag lugnat ner mig på den fronten lite... för några år sedan fick jag panik vid tanken.. nu får jag bara skrämselhicka... så om något år kanske jag vågar sluta äta p-piller... en liten miniViktualia vore ju skoj att se i verkligheten... ha ha...

• viktualia

fy vad trist det är när ni är på vift.... stackars semesterfirande V... nu har jag förflyttat mig till min hemstad men visst hänger jag på BT ändå... och så är ni borta... *snyftar*

• Jessie76

Jag är här.... Ibland iallafall

Jag är sur och tvär för ovanlighetens skull - har fått månadsbesvär för första gången på 5 år Jag mår såååå dåligt, och är ensam på jobbet så jag kan inte gå hem

När skulle du gifta dig Viktualia? Har du sagt det eller? Kommer inte ihåg...
    Hur många är vi på den här tråden som lever i synd? Hur räknar man Zozo? Är du en halvfigur bara???

• Zozo

Hej flickor.. nu är helgen (och champagnen) slut.. och jag är tbk framför datorn!

Jo, jag är en ärbar kvinna som har bröllopet framför sig, kan vi väl säga??! Later väldigt tjusigt!!

Vad gör ni idag? Själv haller jag pa att kolavippa i värmeslag..

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...