• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • viktualia

Oh!!! vad skojigt!

Lite fruL pladder och så välkommen (tillbaka?) utvandraren - du verkar ju vara bundis med Zozo så då är du så välkommen (japp jag har tappat kollen på hur många/vilka som härjat här...)

Semesterbruttan kan rapportera: Stockholm var för kallt för uteservering ikväll. Fridays i Kungsan var fullt med folk, men HU vad jag frös! Gott med glassdrink som efterrätt!

Måste ju bidra med lite bröllopsplanering också... här går det sakta men säkert framåt. Jag har spanat lite mer på blomfronten plus pratat med mina närmaste polare. Har bland annat fått dem att inse att möhippa är uteslutet i min värld. Verkar vara framgångsrikt hittills!!!

• Jessie76

*skrattar med hånfull röst* ha ha ha haaaa

Förlåt alla semestrare - men jag KAN inte hjälpas att vara liiiiiiiite skadeglad

Hoppas ni har semester när jag går, för då blir det varmt

• viktualia

idag är det ännu mer kallt... och nu kom det en regnskur precis när jag skulle ta fram gräsklipparen.. dessutom hade jag tänkt sola hela förmiddagen... *surar*

Japp.. Jessie... 31/7 när jag är tillbaka på jobbet kommer det att vara strålande sol och 25 plusgrader... *suckar*

• Zozo

ARRRRGGGHHH! Nu när allt är fixat och färdigt börjar m2b säga att vi ska skippa fotografen för det blir för dyrt... typ ta korten själva med tidsutlösare!! "Vadda, nan som ska ha 5000 spänn för att trycka pa en knapp?!"... Suck, vi hade redan haft den här diskussionen och slutligen kommit överens eftersom jag verkligen vill ha riktiga bilder för en gangs skull... Är det en ekonomisk fraga är jag snarare beredd att slopa blommorna tex.. Sa ska det här ältas IGEN.. Suck!
    Naja, det gar över!

Hur har ni det idag flickor?!

Viktuali.. Ja utvandraren är en trevlig tjej som jag träffat i en annan trad och som ev funderar pa att gifta sig/ha festen i Frankrike ocksa! Jag vet inte om hon varit med tidigare i den här traden?!

• viktualia

Stackars dig Zozo!! Jobbig och ganska onödig diskussion. Det är klart man måste gå till en seriös fotograf. Är det NÅN dag i livet man VERKLIGEN vill dokumentera så är det ju bröllopsdagen!!! JÖ! Det är bara att häcka här på BT ett tag för att förstå hur besvikna de som INTE haft riktig fotograf brukar vara... I min värld är det en av de självklara utgifterna i bröllopsprojektet!

Annars tycker jag att du kan skicka upp lite värme hit! Det är 18 grader och småregn! Isch!!!!

Jaja... en bra sak med skitvädret är att jag kan sitta här vid datorn i timmar utan att känna att jag förlorar mysig soltid!!!

• Zozo

Vi har riktig svalka idag.. runt 30 grader.. mot nästan 40 igar!!

• viktualia

Åååååååh! Idag vill jag har värmebölja här.... blääää jag har som har all tid i världen till att sola bort mina fula solmärken.... fåfäng? japp!

lunchdags och himlen är grå...

• Zozo

Min solbränna har nästan försvunnit - det är bara FÖR varmt för att vara i solen!! Men nu ska jag i alla fall ut och luncha med min käre m2b!!

• utvandraren

Just inkommen från lunch i solen, lite väl varmt nästan...

Jag kanske glömde att vänta på invitation till tråden... Sorry! Såg en bekannt bara..

• viktualia

Näee det var inte så jag menade alls! Du är så välkommen hit, Utvandraren!!! Blev bara lite nyfiken! (inser att korta meddelanden här är lite trubbiga... lätt hänt att man missuppfattas...)

Var är du i världen där det är varmt i solen? Inte i närheten av mig som just nu är i Mälardalen i alla fall... är så AVIS på er med värme omkring er!!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...