• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • utvandraren

Nybadad och lagom sval utvandrare på besök... ... Zozo, det låter toppen med en duktig florist, jag kan ta hennes kontaktuppgifter om du blir nöjd!! Du är så söt som tänker på mig. Själv tänker jag mist möjligt i värmen......

• Jessie76

Fast det känns mer som en superseriösfranskdansktråd detta nuförtiden, så jag satsar min tid på att jobba och jobba

IDAG ÄR MIN SISTA DAG PÅ JOBBET FÖRE SEMESETEEEEEEEEEEEEEEERN!!!!!!!!!!!!!!!! Och på lördag smäller det - har jag tillstånd att vara nervös nu??!!

• Zozo

Jessie.. NU kan du fa vara lite men bara lite nervös!! Lycka till!!!!

Seriös.. japp, när ni flickor nu har övergivit oss har jag och utvandraren varit lite halvseriösa och pratat mat och sprit..

Var är ni alla .. Sniff, alla bara har semester och jag sitter ensam och jobbar.. sniff... besatt som man är..

• nu är jag fruL

Hejsan flickor
    Här kommer en liten semesterfirare som INTE vill eller för den delen kan vara seriös särskilt ofta
    Måste erkänna att jag är väldigt sliten idag...Jävlarns vad m,ed vin jag drack igår jag skäms nästan lite...
    Maken hade nästan ett allvarligt prat med sin lilla fru i natt om att dricka som en liten tonåring
    ha ha ha fan vad patetisk jag är
    Men attans vad kul jag har nästan jämt

Japp så jag är nästan ett par kilo lättare idag efter alla hjärnceller som jag brände igår

Jessie, nu har du definitivt tillåtelse att vara lite nervös. Men jag bara VET att det kommer att gå bra Se till att ha KUL det är den bästa dagen i ditt liv! se till att gör den till det och låt INGEN stå ivägen för det

Shit nu lät jag så där prästlik som jag gör ibland

hallå var är ni!? jag saknar er

• nu är jag fruL

Tihi lite kul bu the way att zozo anser att hon JOBBAR när hon sitter på BT så snackar minsann en riktig BT list

bra jobbat zozo, du är en förebild för oss alla

• Jessie76

-Tack ska ni ha, då kan jag andas igen

Jag tror oxå att det kommer gå bra, och vill han inte ha mig får jag väl köpa hus med veranda redan nu och vänta på er före ni börjar vänta på mig

• utvandraren

Då ska jag inte förstöra er semestermodus med mer allvarstyngda samtal...
    I morgon är sista dagen!!!!!!! innan SEMESTERN..... Jippi..... Jag ska driva dank och dricka rosé! Min lilla snabba Audi ska köra mig till Frankrike! Najs.

Men dum, dum kollegan hade haft sönder GPS laddar sladden, så nu måste jag ut och leta efter en ny. Suck! Helt klart en uppgift som jag klarat mig utan..
  • Zozo

Nej du ser! Vi blev alldeles för seriösa
    Vi kanske ses i augusti da! Ha en riktigt trevlig semester fram till dess och ta det försiktigt med rosén och audin i kombination (Har en fransk bekant som just akte fast pa mc med 200km/h i stället för 90km/h.. och med en alkoholhalt som hette duga..)

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...