• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • utvandraren

SEMESTER!!!!!! Fast i morgon åker jag till Malmö för att besöka en av mina bästa väninnor. Hon har köpt lägenhet där med sin pojk. Måste ut och köpa inflyttningspresent.... Sen blir det Frankrike...

• nu är jag fruL

trevligt, semester är det absolut bästa som finns. Själv sitter jag precis och letar resmål för vå bröllopsresa som vi ska åka på i nov. Men vi kan inte riktigt bestämma oss för vart vi ska åka.
    Jag är velig som attan...
    vill ha fin strand, glest med folk, varmt vatten och sol och värme.
    Är inne på maldiverna, mauritius, seyschellerna eller typ aruba.
    Men som sagt, fasiken vad svårt det är att bestämma sig...

varför bröllop i frankrike

• Zozo

äh.; jag har inte ens ringt än!! Bara faxat i mandags och eftersom det var ett fax med typ 10 000 fragor sa kanske de tar tid pa sig... Det är bara jag som inte vill första att de KAN ha ngt annat än vart bröllop att syssla med sa här i semestertider...

• nu är jag fruL

Hej zozo, kul att du är här

Men det är ju självklart att jorden snurrar runt dig! du ska ju gifta dig! Så attans att de inte svarar direkt Kommer precis ihåg känslan!
    men det är nog som du säger att det är semestrar osv och att de tyckte att det var tid kvar till ditt bröllop och inte behövde stressa.
    Men om jag var du skulle jag ringa bara för att kolla att de verkligen fått faxet. Då får du ju en bekräftelse på att de fortfarande existerar och kan coola ner dig

Hur är det annars? Det börjar ju dra ihop sig!

• Zozo

Jotack allt är finemang och tiden gar väldigt langsamt.. det mesta är klappat och klart fast man kommer pa efter hand att det är en massa detaljer som ska fixas och att vi kommer att fara som skottspolar de tre dagarna innan.. far nog delegera lite under bröllopsdagen.. inte för att det är sa mycket att göra egentligen men nan maste ju ta emot catering, fotograf etc och m2b far väl ha lite tid att göra sig i ordning ocksa.
    Jag ska ringa cateringen i eftermiddag sa att jag blir lugn (eller hysterisk för att de verkligen HAR gatt i konkurrs/exploderat etc)

Hur gör man en san grön gubbe??? En san maaaste jag ju ha!

• nu är jag fruL

hejsan zozo
    klart att du måste lära dig den gröna gubben. Gubbarna är ju bäst! grönisen gör man med kolon bindestreck sen ett stort D.
    För en kanske bättre beskrivning klicka på smiley i texten, se här? som finns ovanför rutan där man skriver sina inlägg där får man reda på allt som behövs för att göra de eminenta

om inte annat så sätter de ju liote färg på inläggen

och jag garanterar, catering firman har INTE gått i konken! De tycker nog bara att det är massa tid kvar och att hysteriska brudar ska hålla sig på mattan

Delegera är skitbra, mer arbete åt andra det är mitt måtto

• nu är jag fruL

ahit alltså jag glömde ju en gubbe
    den mycket viktiga
    hur kunde jag

• Zozo

;-D
    Mer arbete at andra och mer semester och sprit till mig.. näe, inte pa jobbet kanske..

• Zozo

Nämen.. det blev ju ingen gubbe... nu da

• nu är jag fruL

ha där kom den
    duktig flicka, tant, toktant, tossa eller vad nu du önskas kallas

Japp efter snart två veckors semester börjar jag verkligen inse att arbete, ja det är sånt som ANDRA kan hålla på med . Varför ska JAG behöva arbeta när jag är så otroligt skit bra pöå att vara ledig? Ja menar det är ju slöseri med talang om jag arbetar !
    Jag tror helt enkelt på mottot att man ska göra det man är bra på och jag är SÅ bra på att vara ledig ! och dricka sprit
    gärna i stora mängder
    och ofta
    och dra obsena skämt
    ha ha ha
    jag är tonåring i själen!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...