• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • viktualia

trevligt med lite "gästspel" från fruL... du kände på dig att det var läge att titta förbi och skicka över en personlighet till Zozo... hi hi!

kul att fler smygkikat på bröllop, min m2b är fortfarande överskeptisk till idén, men jag får nog med honom till slut... resultatet är att vi ska gå som inbjudna gäster på bröllop på lördag 5/8 och smygtittare lördag 12/8...sen borde till och med min m2b vakna och fatta att det är dags att ta aktivt tag i planeringen...

...under tiden har jag som ni märker återgått till att jobba och häcka på BT samtidigt...men samma framgångsrika jobbresultat som innan semestern... måste tvinga mig själv att koncentrera mig på jobb ett tag NU!

• nu är jag fruL

hejsan mina kära BT lister
    Hur står det till denna disiga tisdag
    Själv är jag trött som attan efter tidernas regnoväder i natt. Det var så att jag inte kunde sova och det kan jag säga kan jag i vanliga fall
    Tittade man ut så var det en grå vägg av regn. tur att man var inne i en varm säng hos sina svärisar

annars bröjar det dra ihop sig att flytta sin semesterhäck till nästa anhalt.
    Fast helst inte idag...
    är såååååååååå trött

• Zozo

Godmorgon flickor.. ännu en laaang dag innan semestern har tagit sin början.. Suck!
    Här regnade det imorse men nu har det klarnat upp och ser ut att bli en 23-25 grader och mestadels sol.
    Jag snurrar mest rundor och funderar pa om vi tänkt pa allt, pa hur mycket kaffe 32 personer dricker per dag etc etc

• viktualia

i min jobbstad syns solen. koncentrationen lyser däremot med sin frånvaro... ha ha ha...

just nu är jag expertkonsult åt min kollega som söker boende i sthlm. han har ingen större koll på sthlms geografi... men det har ju jag! fniss fniss... det kommer frågor av typen "hur lång tid tar det att åka buss till vaxholm"

annars är det lagom dött. laddar inför att gå på bröllop på lördag. fick nyss veta att en kompis inte kommer, pga av att hennes man inte VILLE.... hm... *mysko* jag som jublar varje gång en bröllopsinbjudan ramlar in. Och nämnde herre känner brudparet riktigt bra... jättekonstigt... men jag avstår från att rota i frågan.. hans stackars fru kanske är ledsen över det här... (ägnar jobbtiden åt att chatta på msn lite lagom... och nämnda fru står på msnlistan minsann)

• nu är jag fruL

Hejsan zozo
    Det måste vara skönt för er med lite "svalka" efter den värme ni haft.
    jag förstår att det är massor att tänka på när man ska ha kalas i en vecka ( suckar av avundsjuka ). Men kom ihåg att något måste alltid saknas det hör till och är charmigt. och det går alltid att skicka iväg någon för att köpa tex kaffe om det tar slut.
    Som du så klokt skrev igår så skulle du delegera och detta är precis en sån sak som ska delegeras.
    Se till att mammsingen eller någon håller lite koll och kan be någon kila och handla om det behövs.

det är ERT bröllop det är inte NI som ska göra det.

Tycker i alla fall lilla ego häxan fruL

• nu är jag fruL

hejsan vickan
    konstigt att inte komma på ett bröllop. jag skulle definitivt rota jag är ju nyfiken i en strut
    oartigt måste jag säga och hur kan man inte vilja gå på bröllop? det är ju döds kul!!!

By the way de söker dig i en annan tråd om bröllopsklänningar till ett bra pris! så off you go

• Zozo

Hejsan FruganL!

Jo, det enda är att vi är tvugna att planera de första 3-4 dagarna pga langhelg (och i halan där vi kommer att vara finns inga affärer öppna söndagen o tisdagen, mandagen är det bröllop..) Därav ältandet men visst skulle det fattas tva ägg och ett paket kaffe fixar det sig säkert!
    Just nu vill jag mest att det ska bli dax!
    Min svager har hört av sig och fragat om jag ville han skulle spela ngt pa bröllopet (saxofon) - jättegulligt! Och min m2bs bror och flickvän spelar gärna ocksa (gitarr och fiol)! Det blir ju sa mycket mysigare om det är de som spelar än med CD...

• viktualia

jag såg den där efterlysningen och har faktiskt svarat! JÖ! (och hemska värld avslöjat var jag köpt min klänning)¨

jag är också HEMSKT nyfiken men jag fick intrycket att hans fru inte ville förklara... stackars henne... hon ville säkert gå och så sätter sig hennes knäppa karl på bakhasorna... ja ja.. jag hade nog åkt själv i så fall.. men det är jag det.. (och han är lite oartig av sig... fast jag fattar inte varför han inte vill gå... jaja...)

zozo - vi tror på dig! du kommer klara det hela!! och det borde väl vara så att nån kan pipa iväg och handla om något fattas?!?

• viktualia

åhå... men du... jag tror fortfarande på arla storkökshemsida... det hjälper dig bra på traven!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...