• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • viktualia

och jag har inte så svårt att passera huvudstaden... så med lite framförhållning kan jag nog ansluta... ha ha.. men skippa 28/10.. för då kan jag INTE.. hi hi...

• nu är jag fruL

på återseende snart

• viktualia

näpp ingen ordning på bröllopsresefronten än...

smurtig svärmor.. min fattade direkt att jag är allergisk mot div mat och har en liten lapp på anslagstavlan i köket med min "inte lista" på. funkar strålande!

• Zozo

Tja med svärmor-mat gar det bra.. Jag är inte allergisk men bantade under en längre tid (hade ett antal kilon att ga ner..) och hon var en av de fa som tog hänsyn till det. Hon är diabetiker sa jag kunde i princip äta samma mat som hon..

Resa? Tja, det är en praktisk/ekonomisk fraga..OM vi har rad och kan är tanken att vi ska ta oss tre veckor till Asien i december.. tva veckors rundresa pa enkelt sätt och en veckas avslappning i Vietnam/Thailand eller Laos/Cambodja..

FruL.. Hur manga av mina släktingar du skulle dansa med? Tja, om du bara dansar med herrarna sa blir det max 6 och da är 3 under 10ar

• viktualia

fniss fniss... men det är väl bra för fruL att dansa med yngre herrar.. har minsann sett din tråd om att bli gravid.... bra att öva på dans med små barn! hi hi!

• nu är jag fruL

Ahhhh pojkar under 10 år! det är de jag dansar bäst med sen varför bör man inskränka sig till bara dansa med männen? jag tar gärna med en och annan tant på min lista

tre veckors resa! vilken lyx! Hur mycket semester har ni egentligen

Vi funderar på maldiverna eller mauritius. men jag börjar tänka om. Är man på maldiverna så ska man helt klart dyka, men jag vill gärna bli gravid, och då går ju inte det så då kanske man borde spara resan till maldiverna till en gång då man kan dyka...
    Så då får vi vel ta ett annat ställe...

Men vi kommer bara kunna vara borta två veckor. Och vi fick bidrag till bröllopsresan i bröllopspresent så det är avklarat!

• nu är jag fruL

ha vickan! du har sett den! ti hi!
    japp så ligger det till. Vill ha en litten knotting! men vill helst inte vara gravid
    jag gillar ju vin och som nämnt dykning

• Zozo

Ok, tar du damerna med sa blir det tva till.. naja, atta ska du väl hinna med pa en kväll!?

Min käre m2b har typ 8 eller 9 veckors semester.. jag har 4-5 veckor plus 12 extradagar som eg ska tas en per manad. Och det känns ända lite!

• viktualia

jag träffade ett urgulligt tvillingpar på 3,5 år under semestern, två roliga tjejer... kände nog att: joo... jag kan nog tänka mig att skaffa barn.. men det vore najs att vara färdig mig graviditet och förlossning.... får väl grubbla vidare över de där farligheterna ett tag till...

vad gäller resan så försöker vi få in avresa så nära bröllopet som möjligt (för att komma hem så fort som möjligt eftersom det egentligen inte passar så bra för våra jobb att ha semester just då... ) det är lite klurigt och därför har vi inte bokat något än. Nu är jag inne på att ringa en resebyrå och se vad de kan fixa.. hittills har vi bara spanat på resesajter själva

• nu är jag fruL

ha 8 på en kväll! ingen ma´tch alls mer än så kan jag abolut. Vi ska vel dansa hela natten eller? äsch varför dela in folk i grupper. Jag beslutar mig helt sonika för att dansa med alla Japp alla ska få en liten bit av fruL så blir alla nöjda och glada. Det finns minsann tant så att det räcker till alla

Zozo 8-9 veckors semester! vad jobbar din man med egentligen????
    Jag var på konferens i milano för ett tag sedan och träffade en tjej från holland. Hon hade 13 veckors semester, jag funderar skarpt på att flytta dit!
    Annars så är kah faktiskt helt inne på att flytta tillbaka till tyskland... om bara maken går med p´å det

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...