• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • viktualia

förresten är en bra tantgrej att samla på handväskor och det gör jag! just nu är jag sugen på att köpa nån i en glad färg.... röd kanske... hi hi

• nu är jag fruL

ja CSI är klart fascinerande, att lösa ett mord som skedde för 20 år sedan genom en byx knapp. Mycket bra ... kanske lite overkligt men men...

Samla på handväskor? kan man göra det

som sagt shopping är inte min grej... Men helt klart tantigt vickan, bra jobbat

vad har du pratat om för viktigt i andra trådar då? Har du löst alla förvirrade brudars problem hoppas det

själv är jag hungrig tror svärmor håller på att laga mat, bra tant!

Vart tog zozo vägen

Och är det någon som sett till jessie? det skulle vara kul att höra hur det gick i lördags.

Själv samlar jag inte på någonting... var total shop o holic på CD skivor förr i tiden... men inte nu som tant...

• viktualia

det är klart att man kan samla på handväskor.. hi hi... fast jag har inte så överdrivet många... 10 kanske varav 5 är användbara..

vad jag pratar om i andra trådar... allt och inget som vanligt... alltifrån kyrkolokaler i Uppsala till en vegetarian som funderar över om hon och hennes vegom2b verkligen ha bjuda på vegomat på bröllopet - sådana som behöver höra Viktualias "gaska upp dig och stå på dig"-tal!

• Zozo

Hehe.. de envisas med att jag maste JOBBA hÄr...

• Zozo

Japp har sett dig svicha rundor viktualia!! Jag svischar själv fram och tillbaka men hittar inte sa mycket intressant idag.. Folk är väl pa semester.. sniff..

• viktualia

vad sa du att det hette sa du?!?!... jobba... hm... HUR i HELA friden gör man då....

säger V och tittar ner på alla byråkratpapper som ligger på skrivbordet...skakar på huvudet och surfar vidare på BT....

• Zozo

Japp här behöver de hjälp med en massa ointressanta saker.. Tss, jobba själva!

• nu är jag fruL

jobba?

ett ord som är mig HEEEEEEEEEELT främmande

Tihi nu kom svärfars äldre syrra och hon pratar så otroligt skön gammaldags dialekt. helfestligt

Sen är hon och hennes man dessutom skitbra på att dricka vin och dra dåliga skämt och sånt gillar ju jag.
    Ekivoka skämt under inflytande av alkohol, hu bra kan det bli ?

Ja jag gillar ju föståss de skämten även annars

• viktualia

fniss... alltså HUR långt har det gått när man sitter på BT och babblar om vad man babblar om i andra trådar... riktigt, riktigt illa....

jaa Zozo... jag kan ju inte låta bli att lägga mig i... värst är väl distansförhållande diskussionen som du och jag råkade ha med varandra... fniss fniss... men hon som är TS där har ju lyckat skapa en jätteintressant diskussion!! otroligt givande måste jag säga!

• viktualia

fruL visst var du i Dalarna nånstans?!? dialekt är alltid skoj!

ska till södra Dalarna på bröllop på lördag! skoj skoj!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...