• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • Zozo

Haha! Da skulle jag ha en potatisfärgad klänning da da.. snyggt.. (fast nu gar det mer och mer mot albylvit förstass)

Jag tittade faktiskt pa svarta klänningar först.. Det har kommit en del riktiga svarta bröllopsklänningar och det är bara SA snyggt.. men sen föll jag som en fura för denna röda..

• Zozo

Var i nv-skane kommer du ifran?

• Meddelande borttaget
  • Nickedockan

Förstår att du föll för klänningen!!!

Ängelholm, själv?

• viktualia

zozo.... nu är det lite ditt fel att jag härjar vidare här.... hm... jag tog ett span bland dina bilder och fastnade totalt... bland annat grubblar jag snart ihjäl mig över frisyrfrågan...

och frisyrfrågan del 1 är akut... jag måste vara snygg i håret på lördag när jag ska på bröllop... och jag har ingen aning om vad jag ska hitta på....

del 2 är mycket mindre akut.. dvs min egen bröllopsfrisyr... i den frågan är det skoj att surfa runt och titta lite... fast egentligen litar jag stenhårt på att min frisersalong fixar något superstiligt. de är jätteduktiga!

så nu till frågan: nån som har ett tips på en enkel och snygg frisyr som man kan göra själv och hemma? Jag har hår om går en bit nedanför axlarna, lite uppklippt men eg lika långt runt hela huvudet...

• viktualia

Nämen tjena Oms!!! Välkommen tillbaka!!!
    det är blandat det där med semestrar och jobb... själv låtsas jag jobba...

• Nickedockan

Oms

Jag gillar att du skriver: "är alla tillbaka på jobben eller har ni tråkiga semestrar"!!

Jag skäms lite över min obefintliga arbetsmoral....fast jag ursäktar mig med att det är precis innan bröllopet och då får man göra lite som man vill...

• Zozo

Nickedockan.. kul! Har gatt pa Rönneskolan själv och min bror bor i stan. Kommer själv fran Farhult (ut mot Höganäshallet, längs kusten)

Välkommen tillbaka Oms.. Japp, här latsas vi jobba allihop.. utom fruL som dricker med familjen.. mest kaffe da

• Zozo

Viktualia.. för D-dagen kommer jag troligen att göra en blandning av tva av bilderna.
    Vad gäller din helgfrisyr var det en tjej.. hm, vem var det nu igen.. Rockbröllop kanske? Som beskrev en frisyr hon brukade göra själv.. Du drar typ ihop haren till en eller tva hästsvansar i den höjd du vill (ev en högt upp och en mitt bak), sedan tar du haret i sma "lockar" och rullar ihop det till öglor som du fäster runt hästsvansens bas. Det blir liksom staende öglor och rätt häftigt. Jag hade en lite liknande frisyr till julibröllopet.. fast där är väl just inga lyckade foton av den pa länken ovan..

• Zozo

Viktualia... skyll inte pa mig. Har daligt samvete sa det räcker redan!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...