• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • viktualia

förlåt Zozo... var inte meningen att ge dig dåligt samvete... fniss fniss...

lyckades i alla fall stänga av skärmen och få vettiga saker gjorda... så hur det än var så jobbar jag aktivt en sväng!!!

Den där "Rockbröllop" frisyren är bra... jag har testat den några gånger.. fast man får ju total kramp i armarna efter ett tag... Kanske ska ta ett seriöst försök men den igen...

• Nickedockan

Zozo

Farhult känner jag till!

• Zozo

Nickedockan.. där ser man! Na, där har jag i alla fall spenderat de första 18 aren eller sa av mitt liv

viktualia.. Kan du inte fa hjälp av ngn? Behöver ju inte vara en frisör.. men det maste vara lättare om man kan sta bakom/ovanför?

• viktualia

hm... det är bara min m2b som är i närheten på lördag förmiddag.. och visst är han en händig karl...men händig med frisyrer... tjaa.. jag vet inte.. *fniss fniss*... äsch.. det löser sig nog... och jag LÄR ju rapportera hit vad som händer *asgarv*

• Meddelande borttaget
  • Nickedockan

Tackar oms. Känner mig välkommen av er alla!

• Meddelande borttaget
  • viktualia

Svinrygg.. jaa du.. det brukar jag göra med hjälp av en blyertspenna... man snurrar till svinryggen och fäster hela grejen med en penna.. ingen festvariant dock... men praktiskt sätt att bli av med hängande hår...

"rockbröllop" frisyren gör man genom att sätta upp hela håret i en stram hästsvans. Sedan tar man mindre hårlockar, snurrar dem runt fingret och fäster nära hårsnodden med hjälp av hårnål eller klämma. På det sättet bildas en cirkel av tvinnade hårlockar runt centrum (dvs hårsnodden). Himla bökigt att förklara i text... hoppas du fattar... fint är det i alla fall... ser lite snygg och slarvigt ut på samma gång!

• viktualia

förresten Zozo... du skrev ju att man kunde ha flera sådana där "grundtofsar"... hm.. det borde kunna bli himla coolt om man testar två stycken som du skrev... ska nog göra en testomgång ikväll... med två borde håret bli "större" än om man bara har en! BT är bra!!!

• Zozo

Oms.. jotack - tva kilon är bortsjasade (de hade nog inte riktigt satt sig tillrätta), sa nu är det bara tva knappa "bekvämlighetskilon" som ska bort för att klänningen ska sitta skönt.. sa det gar nog bra!

I fas med bröllopsplaneringen? äh det vete sjutton! Tyckte jag hade rakoll pa allt men när vi kom fram till detaljplaneringen känns det som om man inte vet ngt längre. Cateingen bara säger "ta det lugnt, det fixar vi".. men jag vet fortfarande inte exakt vilken tid de kommer, vilket innebär att jag inte vet exakt vilken tid jag bör sâga till fotograf och borgmästare.. Naja, känner mig rätt lugn ända... Det ordnar sig!
    Jag ska ta taget ner eftersom min m2b aker i förväg och igar kom vi pa att en av mina kompisar tar samma tag! Mycket roligare genast!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...