• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • nu är jag fruL

hejsan hallå bruttor
    TantL här!

jäklar vad ni arbetar flitigt idag ser jag
    Själv är jag ju semesterfirare och har precis vaknat! mmmmm vad skönt det är att ha semester Ska precis äta frulle och glida vidare i tillvaron.

Nickedockan, det är ABSOLUT tillåtet att inte jobba alls innan och efter bröllopet. Det funkar helt enkelt inte. och om du tror att du är besatt av BT nu så kan jag bara säga, att lilla vän det blir värre. ( japp jag är halvalkoholiserad tant och slänger mig med såna gammaldagsa uttryck) Jag har aldrig varit så beroende av BT som efter bröllopet.

ha ha ha kul är läsa att zozo är BT- sexist som sagt du och jag delar personligheter. Och just i det här fallet var det tydligen en av mina porriga personligheter som slunkit över till dig

Hmmm jag fattar inte rockbröllops frisyr jag heller. Men den låter intressant för det bröllop jag ska på snart.

Kul att oms är tillbaka så att vi är några städade gifta kvinnor här som inte lever i synd det är ett tugnt jobb att hålla reda på er slarv major

• viktualia

Den lät inte skoj.... fniss.... det här med kroppar är svårt... läste om ditt bantningsprojekt Zozo... själv har jag alltid varit en lagom rund dam i mina bästa år och ids inte banta... men jag har å andra sidan inte lagt på mig några extrakilon alldeles nyss heller... så jag önskar dig lycka till med projektet!

• Zozo

Och jag som varit verkligt tjock.. jag tycker fortfarande ofta att jag är tjock. När jag var och provade kläder sist fick jag ga och hämta mindre storlek pa samma plagg TRE ggr för jag kunde inte fatta att jag verkligen skulle ha en 40a..

• Nickedockan

Å, jag ser med fasa fram emot tiden efter bröllopet, i BT-avseende!

• nu är jag fruL

apropå nojor så hade jag världens ångest när jag var yngre att jag hade så stora fötter. Storlek 41. men maken brukar säga att efter som jag är 1.77 så MÅSTE jag ha så stora fötter annars skulle jag trilla omkull och se konstig ut.

Apropå trilla omkull så gör jag det ganska ofta ändå. Undra om det är fel på mitt balanssinne eller mitt intag av alkohol

Jag har jobbat hårt på min punsch konsumtion. Svärmor är svag för det hon också, så nu är det bara verandan kvar

• Nickedockan

fruL,

din man verkar klok!

• Zozo

FruganL.. Vet inte varför, men jag skrattade högt och tänkte att det skulle roa dig, när jag sag att jag skrivit.. BT- sexist ?!

viktualia; menar du mina tva ynkliga kilon? Ja, men de är en baggis! Jag har just pausat ett ar i ett langsiktigt projekt om -30kg (har alltid varit lätt överviktig men för nagra ar sedan hade jag gatt HELT överstyr) där jag redan klarat av 20 kilo, sa 2-4 kilo känns liksom som flugskit.. men de gjorde att jag inte kunde andas i klänningen.. och det kan ju vara ett problem en hel kväll..

• Zozo

Fram för FLER 41or i skor! (För övrigt anser jag att man ska ge mer sprit till folket)

• nu är jag fruL

Japp zozo du hade helt rätt. Jag skrattade så att lo djuren sket på sig här i urskogen

Jobbigt om klänningen är för tight måste jag säga. Inte bra. Hur ska du då kunna äta av all den goda maten. jag läste nämligen vad ni skulle servera under mdagen. Såg kalas ut.

För att inte tala om att bubblet tar en hel del plats det med

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...