• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • viktualia

Grattis Nickedockan som lyckas jobb!

Zozo.. vad är spleen?? menar du allmänt spel i meningen frustration?!?

• Nickedockan

Zozo,

Jasså, den gick inte!?

• Zozo

Näh.. det var visst pa franska man använder "spleen".. Skulle kunna beskrivas med brist pa livslust, tristess, svarmod..

• Zozo

Fast champagne funkar säkert pa allmänt spel ocksa!!

• viktualia

... jag ska f ö sälja min klänning efteråt... vill inte spara den och har inte plats i garderoberna i vår trånga lägenhet...

• Zozo

Jag funderar ocksa pa att sälja min men är inte säker pa att det skulle fungera.. den är ju lite speciell. A andra sidan hade jag tänkt spara den.. tänkte att man atminstone skulle kunna använda livet till ngn annan kjol och tom kanske kunna sy om kjolen till en enklare variant.. Far väl se..

• viktualia

onsdags-kräftskiva ..... jag vill vara med!!! är gräsänka och har urtrist!!!

• nu är jag fruL

hejsan alla
    Jo det är nog faktiskt bridezillan. jag ska fixa fram lite kort så får vi se vad ni tycker.

och zozo, mitt kära alter ego du har som vanligt rätt. Champagne botar ALLT! Tänk att du är så klok, hur kan det komma sig... jo jusst det för att du är en del av min personlighet nr 3

jag ska absolut inte sälja min klänning! jag aälskar den och ska ha kvar den. Som minne och för att ta på vi bröllopsdagar. dessutom så kan man vel hoppas att ens barn kommer att volja ha den. men om inte så, är det ett fint minne.

• viktualia

jaa avslöja gärna vilken modell du hade och vilka du hittat som du velar kring.....

och skumpa är som sagt alltid bra.. men onsdagskräftskiva lät just nu ännu bättre....

• nu är jag fruL

Hmm
    Den modell jag hade är special så den kan jag inte ge nummer till. Men som sagt jag får lägga in en bild. Den som jag velar om är aspera rose eller liknande. Jag älskar de vinröda broderierna.

Orskaken till att jag velar är att jag ALDRIG hade tänkt gifta mig i vitt. Nu gjorde jag ju inte exakt det eftersom klänningen var champagne färgad. men jag hade alltid tänkt gifta mig i svart. Men det hade jag kommit ifrån lite men hade nog ändå inte tänkt den färg som det blev. Detta är vel orsaken till att jag velar för att jag tror att en färgad klänning eller en klänning med färgade detaljer hade varit mer JAG på något sätt.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...