• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • Zozo

viktualia.. japp, och när de gjorde min pa salong satte de inte riktigt lockarna i ring runt hästsvansen bas.. utan över ett lite större omrade, om du hänger med. Sa det blev mer volym av det och inte sa "ordentligt"

• viktualia

jag hänger med! och fniss fniss... jag tror att det blir "över ett större område" helt automatiskt när jag ska klara av att göra det själv... hi hi.. men du har en poäng där med! som sagt... det är bra med BT när man kommer på nån fråga.. och utvecklingen med att ha två tofsar tror jag är bra... jag har gjort med en nån gång och det såg lite pluttigt ut på min enorma skalle...såg jag på ett kort efteråt....

...btw... fy vad man nojor man har om sitt utseende... en av mina handlar om håret som jag egentligen inte vill ha för uppsatt eftersom mitt huvud ser så stort ut då...*snurr snurr* men så här mitt i sommaren måste jag nästan sätta upp håret eftersom jag som sagt svettas som en GNU....och det funkar bättre med uppsatt hår...

• Nickedockan

De flesta nojjor man har över sitt utseende är väl just nojjor... Ingen annan verkar se dem, vilket ibland är fullkomligt obegripligt!

Jag nojjar över min längd, men trotsade det och köpte skor med klackar och över mina axlar som jag tycker är breda...

• Zozo

Jag brukar nojja över min näsa som är alldeles rund och har en knepig knäck sett fran sidan.., eller över att mitt huvud är platt uppe pa och att jag därför maste ha en frisyr med volym just där.. eller.. massa nojjor har jag!

• Nickedockan

Och jag är platthuvad bak, inte alls smickrande! Det gäller att ha en duktig frisör som kan fixa till synvillor!

• viktualia

kul att läsa om era nojor... Välkomna till nojhöran! hi hi...

jag får för mig att jag är så tjock att jag ser gravid ut... ända tills jag inser att skillnaden mellan min stora mage/rumpa och folk som är gravida är att jag har en tydlig midja och det har inte gravida! så jag har lugnat ner den nojjan lite grann...

• Zozo

Innan tyckte jag att jag sag ut att vara "bak-och-fram"... magen putade ut som en rumpa och baken var platt..

• Nickedockan

Det här med hur man ser ut, tjock/smal är ju skitsvårt!! Jag känner mig ofta tjock, fast jag ibland kan inse att jag är inte så tjock. Jag vill inte vara en smal person som gnäller över vikten när det är många som har problem med vikten, men trots det kan jag bli så himla nojjig över det och spegla mig konstant i olika omöjliga vinklar.... Jag har ingen klassisk kvinnlig bakdel, utan ganska smala höfter men en _putande_ och _degig_ mage!!

• Zozo

"Välkomna till alla BT-isters nojhörna! Idag ska vi tala om olika pahittade komplex..." hihihi

• Nickedockan

Å zozo, jag kunde inte sagt det bättre själv!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...