• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • nu är jag fruL

hmmm av vickans inlägg så gissar jag att husdjur inte riktigt är din grej
    själv är jag djuroman och vill senare bo på landet för att få plats med alla mina djur. Just nu har vi dock bara två katter.

• nu är jag fruL

och just det.
    Näe han är den absolut snällaste katten som finns. Lite halvpuckad och snäll mot alla. En riktig med propp som påminner lite om tjuren ferdinand, han sitter mest och filisoferar i ett hörn i sin lilla värld

• viktualia

fniss.. är allergisk och dessutom väldigt oförstående för fenomenet "äga husdjur" verkar bara krångligt.... så jag fortsätter samla på handväskor och ägna mig åt annat väsentligt

• nu är jag fruL

ja vi har ju alla våra intressen
    men det verkar lite svårare att kela med en handväska

kolla nu kom solen. Måste man gå ut då eller får man fortsätta att häcka vid datorn

Jag är en riktig djur nörd mina katter är allt min man tycker ibland att de kommer före honom
    Ville bli vetrinär ett tag men jag är alldeles för blödig och gråter så fort ett djur har minsta ont. Så det gick inte. Det går ju för sjutton inte att komma till en vetrinär som bara gråter.

• viktualia

jag måste fortsätta häcka vid datorn eftersom jag har hört att jag jobbar ibland....

kela med handväskor.. näee... kelar gör jag med min m2b

• nu är jag fruL

jag är så kärleksfull att jag kan kela med BÅDE maken och katterna

• viktualia

grubblar över en sak efter att ha surfat runt här: Visst bröllopet är enligt plan a en "engångilivetfest" ... men nån skrev i en tråd att "för oss som inte har så mycket pengar är det här den enda stora festen i vårt liv"... hm... är det verkligen så illa.... själv har jag redan sänt min 30 årsdag (skärtorsdagen 2007) en tanke... för visst blir det party då också.. även om det inte blir 100 inbjudna så ska det bjudas lite grann i alla fall....

Och div käcka festidéer som min m2b ratar till bröllopet kan jag säkert använda nån annan gång...

Är jag ovanlig i det här tänket?!?

• Nickedockan

Jag har aldrig kollat i den här tråden innan, men ni verkar ju ha så skoj! Är det er privata hänga-tråd..?

• viktualia

Hej på dig, Nickedockan!

Japp! Här hänger vi och diskuterar hur beroende vi är av BT. Du får gärna vara med... vi är hemskt nyfikna här... så svara gärna på frågorna: ålder, längd över havet, vad du jobbar med och givetvis hur det går på bröllopsfronten - när och hur och så!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...