• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • nu är jag fruL

vad kul med bekanta som spelar i kyrkan. det är helt klart mycket bättre än CD. Vi hade kantorn som spelade och min mamma som sjöng solo sång. Hon var sångerska som ung så det var kanon bra. Alltid lite kul med personlig prägel på bröllopet. Saxofon, gitarr och fiol vilken schysst kombination. Ta någon riktig svängig låt så kanske tanternas hattar lyfter i kyrkan
    Och köp dubbelt så mycket av allt. Dret gör alltid jag inför fester osv, jag avskyr när saker och ting tar slut så jag tyar alltid i i överkant. Blir det över så går det ju alltid åt eller så får man ge bort det. Tänk vad faster agda blir glad över 2 kilo kaffe
    Bättre för mycket än för lite!

Vickan MYCKET konstig kille! jag skulle ochså helt klart gå själv ifall maken fick något ryck och inte skulle gå. Fast jäklarns vad skäll han skulle få

• nu är jag fruL

och zozo
    finns det bara tillräckligt med sprit och grogg så spelar det ingen roll om äggen är slut
    Så satsa på flytande varor

• viktualia

Nu måste jag göra ett inlägg om musik i kyrkan. Det blir min brorsas tjej som ska sjunga solo och hon är utbildad musikalartist! Coolt! Och så påminde hon mig om att min ingifta morbror är konsertpianst och kan bli tillfrågad om att kompa henne - blir nog DÖVACKERT! Hittills har vi valt en låt - Ett liv med dig av The Real Group. Vill ha en till och också den på svenska - nåt tips på nån som inte är toksmörig!?!? Vad sjöng din mamma, fruL?

• Zozo

viktualia; Jag maste vara blind men jag hittade inte arlas storkökshemsida! Jag hittade Arla.. men inte nat speciellt storkök?

nu är jag fruL; nu är det iofs inte i kyrkan.. men idén är där! Förhoppningsvis kommer vi att vara utomhus men vi far ju tänka pa alternativ om ifall att..

Jo, jag brukar ocksa alltid köpa alldeles för mycket.. men till 30 pers i en vecka maste man ju kalkylera - annars spricker budgeten helt! Vi har bett om 10 euro per dag och person vilket ska täcka frukost-lunch och middag (utan vin) I värsta fall far vi lägga lite extra men jag tror att det kan halla om man bara planerar... hick!

• Zozo

Jag önskar att jag kunde övertala min syster att sjunga ocksa.. hon är operasangerska (eller, rättare sagt, höll pa att bli) men har egenheten att hon vägrar sjunga inför familjen.. Suck!

• nu är jag fruL

Vi är ganska traditionella av oss så ville inte ha någon modern smörsång ja jag ÄR tant!!! Så min mamma sjöng en traditionell jätte fin bröllopshymn av en Lindeberg tror jag. Kanon fint!

• nu är jag fruL

Cooooooooooolt men en operasångerska min mammas röst är också skolad. Döds nice ! fast man skämdes som attan över det när man var bra.

helt klart att 10 euro räcker om man bara planerar lite!
    Visst självklart måste man ha en budget, men ta i lite på portioner osv så att det inte tar slut.
    Åhhhhhhhh vad rolitg jag vill också ha mitt bröllop framför mig!

• nu är jag fruL

när man var barn ska det ju stå!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...