• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • nu är jag fruL

ahhh
    innan mens. Ja då är man verkligen vackrare än någonsin
    och ljuv, vakcer, smal och trevlig mot alla
    inte alls lätt irriterad, finnig och uppsvullen... nej då!

men vad tur att du får skiten nu och inte vid bröllopet!

• Zozo

Japp.. men nu är jag rätt sugen pa att sätta tänderna i ett par vitrockar.; Känner mig allmänt pa krigsstigen!!

• nu är jag fruL

Men dår är det ju kanon att du spenderar tiden här och skriver massa inlägg. För då kan de ju hitta fram till dig! Och dår är det bara buss på ta dom jäklarna så att de kan lämna oss andra i fred.

Min pms brukar pendla mellan totala agressionsutbrott över så´na viktiga saker som att saltkaret står på "fel" platsoch mellan gråtattacker över att tidningen kom 13 sekunder för sent !

usch vilken kossa jag kan vara!
    strackars jäkla make, ibland tycker man ju att han borde får ett litet pris som står ut!
    Men han har ju mig! som pris
    en halvalkoholiserad, icke arbetsvillig BT list
    vad mer kan han någonsin behöva

• Zozo

Hehe; min stackare till make/m2b far sta ut med mig sa ocksa. Länge blev han helt förtvivlad över att jag började lipa sa fort han sa "soptunna" till mig dagarna före mens... nu har han blivit lite taligare, men han tycker fortfarande att vi kvinnor är lite märkliga!

• nu är jag fruL

ha ha
    jag måste faktiskt hålla med din make, vi kvinnor ÄR märkliga! Eller i alla fall så är våra hormoner mycket märkliga
    Tänk förvirringen när någon som man lever med börjar tjuta för att man frå´gar om den vill ha en macka! Va? vad har jag gjort för fel! Stackars karlara
    Och det värsta är ju att jag kan inte förklara för honom för jag förstår ju inte själv.

vilken satans tur att man inte är intresserad av kvinnor tänk att leva med någon som är lika knäpp som en själv
    fyyyyyyyyy fan

men jag måste säga... att med eller utan pms karlar är också jävligt konstiga ibland !

• Zozo

Haha.. japp, tror inte att man behöver leva med en kvinna för att upptäcka att även karlar är knepiga!!

• nu är jag fruL

nej det är sant.
    Näe att karlar är konstiga visar sig ju ganska snabbt
    Fast det är konstigt hur mycket man lär sig acceptera och leva med sin partners små egenheter. Saker som gjorde mig galen i början märker jag knappt längre. Snacka om att ha vuxit ihop!

Fast andra saker som tex att han är så SATANS långsam och eftertänksam blir jag fortfarande galen på.
    Vi kommer ALLTID försent till folk pga av att han är så långsam!
    Blir tokig på det
    Själv är jag ett yrväder som vill göra allt Här och NU inget sen. Planera och tänka efter äår ju skittrist.
    Hmmm låter som om vi kompletterar varandra

• Zozo

Min käre m2b lämnar varenda skapdörr öppen! Förutom att jag sen slar skallen i dem sa IRRITERAR det mig nagot otroligt! Maste vara det inbyggda ordningssinnet.. eller hans knepigheter med att alltid grumsa innan vi gar ut nanstans; det ska gruffas och sölas och grejjas.. men sa när vi är pa plats har han sa himla kul och "vilken tur att vi gick".. Aaarrrggghh!

• nu är jag fruL

Det där med skåpdörrarna kan jag bara säga att det tror jag tyvvär att du kommer fåp leva med.Enligt min far har min käre mamma har ALDRIG stängt en dörr i hela sitt liv och det stämmer faktiskt! Han går efter och stänger alla och har tjatat på henne i 39 år... till ingen nytta fast sen är ju min mamma som hon är

Ha ha ha känner igen det där med gruffet innan utgång!
    Min man är väldigt social men samtidigt har han ett stort behov av ensamhet. Han måste veta att han har en helg i framtiden där han får vara helt ensam med mig annars blir han otroligt stressad. Själv är jag en partyhare som vill ordan och gå på fester eller ut jämt. Så det kan bli en hel del tjafs när jag lovar bort oss. Men väl där så har han alltid kul och festar loss.

Men som sagt det tar honom en satans tid att ta sig hemifrån först...

Jag fattar inte jag tar en kvart-halvtimme på mig och han en timme borde det inte vara tvärtom?
    jag är ingen pimpinett liten pingla kan jag ju upplysa om

• nu är jag fruL

och han klommer alltid på något som han bara MÅSTE göra innan vi kan gå iväg

man KAN vel vattna blommorna dagen efter eller ?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...