• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • Zozo

Jag var dödsstolt första gangen jag sag henne pa scen (da i en nyarsrevy och alls inte i ngt klassiskt).. Pappa satt och päste och tittade pa alla runt om som för att säga "det är MIN dotter"..

• viktualia

skäms över föräldrarna har väl alla gjort.. även om det i mitt fall inte handlade om musik utan om vetenskaplig expertkunskap... fortfarande småpinsamt ibland när pappa går igång....

Zozo - jag hejar på och hoppas att din syster ändrar sig.. kanske drabbas hon av inspiration på plats och drar av nån låt... det har åtminstone jag gjort på fester ibland.. gillar att sjunga även om jag inte är nån stjärna direkt...

fruL - coolt med nån traditionell bröllopshymn! det kanske var något för min m2b som är en sån TRADITIONALIST hela tiden....

• viktualia

- FY APOR vad dåligt det går att jobba idag... ni är ALLDELES för trevliga.... *suckar lite*

• Zozo

Hehe.. känner igen det där! Synd att ni är sa langt borta, annars kunde vi smugit ut och fikat under nagons skrivbord.. (Jag har tre tomma skrivbord staende hâr pa kontoret, sa om ni vill sätter jag pa kaffet..?)

• viktualia

Jaa Zozo! Det är jättedumt att du är så långt borta! Annars skulle jag komma över och hjälpa dig med inköpsberäkningen... gillar som sagt att räkna på mat och matinköp...!

• nu är jag fruL

Men det är ju NI som är långt borta! jag är ju JÄTTE nära

Ja det är synd om våra arbetsgivare att det finns så trevligt människor fast min behöver ju inte lida just nu, bara familjen

En fika vore trevligt! men vi får vel ta det när ni kommer till svearikets huvudstad nästa gång tills dess får vi terra varandra på nätet.

och vickan oroa dig inte över jobbet, du ska jobba i över 35 år till, nog fan ska du se att du kommer hinna jobba !

• Zozo

Tja, jag kanske kommer förbi huvudstaden i jobbet ngn gang under hösten..

• nu är jag fruL

jag skulle kunna komma över och provsmaka zozo och snacka skit så att du inte har det tyst och still när du förbereder. En liten lista kan jag också skriva.
    jag skulle kunna skriva listor över:
    1. i vilken ordning jag ska provsmaka maten
    2. Hur många glas jag ska dricka
    3. Hur många gånger i varje mening jag ska svära
    4. Hur många av dina släktingar som jag ska dansa med
    5. Hur hur många koppar kaffe alla kommer att dricka per dag
    6. Hu många glas bubbel alla kommer dricka per dag

osv
    osv

Jag är en mycket användbar människa

• nu är jag fruL

Ja vad kul zozo!!!!
    det måste ni göra!!!! Då måste vi absolut ses!!!
    Ohhh nu blev jag lite till mig!
    Ska ni på bröllopsresa förresten? det har jag nog inte frågat. vickan ska det vet jag, har ni bestämt er för vart ?

Vi håller på och kollar...

• nu är jag fruL

ha nu kom svärmor och sa att vi ska fika. Ha ha ha hon har köpt bakelse till mig, och det är otroligt vi har varit ihop i 5,5 år och hon vet fortfarande inte att jag inte kan äta gluten. Otroligt.
    och så blir hon så otroligt ledsen när hon kommer på det!
    Hon anser att man måste äta bullar till fikat.
    Tur för mig att jag inte kan äta det för jag är inte mycket för kaffe bröd av någon sort.
    Godis däremot

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...