• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • Zozo

Han jobbar här i Frankrike pa en större affärsbank och deras avtal ser ut sa.. Äckligt!

• viktualia

själv är jag nöjd med mina 28 avtalade semesterdagar... och att jag har 18 sparade sedan förra året... tyvärr betyder detta inte att jag KAN vara ledig hur mycket som helst... men totalt 46 dagar är ju rätt mycket...

• nu är jag fruL

Jag bytte jobb i våras så jag har ingen sparad semester alls. det är tugnt. Så det blir att ta obetald semester till bröllopsresan eller så kan man ju alltid jobba in lite övertid. När jag slutade mitt förra jobb hade jag ca fyra veckors övertid! onödigt som attan.
    Näe man ska ta ut tiden så snart som möjligt.

Jag vill ha meeeeeeeeeer semester. Minst 10 veckor jag är SÅ bra på att vara ledig

• viktualia

själv är jag ju så usel på att jobba idag... så det måste ju vara så att jag är bra på att vara ledig... *skakar på huvudet*

• nu är jag fruL

Nu har jag speclat lite dataspel. Jag gör aldrig det i vanliga fall förutom här hos svärisarna. Har spelat ett helt dataspel i mitt liv!!! Wow! tanten kan

det var ett äventyrsspel där man skulle lösa mord och samla ledtrådar. Skitkul! Jag gillar inte pang pang och sånt, men att gå runt och lösa mord var kul.

Det jag börjat spela nu är också ett äventyrrspel där man går runt och löser klurigheter och det är massa döingar och grejer. Kul, men tar en förbannad tid.

Intressant va? att jag berättar såna här viktiga saker! Ni måste ju verkligen vara intresserade

men har jag inte förut sagt att jag är en ego tant som tror att världen snurrar runt mig

• viktualia

och jag fortsätter svettas över mina kluriga arbetsuppgifter... kommer ett myrsteg framåt per timme känns det som...

under tiden sitter jag på BT och härjar allt vad jag kan... många inlägg blir det.... ha ha...

• Zozo

Till min m2b stora förtvivlan avskyr jag dataspel...

• nu är jag fruL

ja jag har heller aldrig fastnat i datatspelens värld. Men som sagt jag har spelat ETT helt dataspel Vilken grej.
    och just det här med att klura och lösa mord... kul!

Svågern har försökt ladda ner CSI spelet till mig, men vi har inte fått det att funka än

Älskar CSI men ännu mer crime night på discovery, ja ja ja jag vet nördig naturvetare sån är jag

Fast det var år och dar sedan jag tittade på Tv, jag har nästan slutat...
    ja ni vet ni tanter har annat att göra
    typ gå på krogen

fast nu vill jag ju bli gravid...

• viktualia

CSI är klart facinerande... gillar när de löser mordgåtor genom att analysera limmet på insidan av en handväska.....

själv har jag övergått till att äta "pluggpiller" från Lagerhaus... har SÅ trist här på jobbet och ute är det lite sol.... isch.... dags att vinna en miljard och slippa jobba...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...