• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • viktualia

måste säga lite gomorron gomorron här..... så ingen tror att alla har dragit till stranden... själv sitter jag snällt på jobbstolen och grubblar över mina konstiga arbetsuppgifter - minsann!! hi hi

• Nickedockan

Halloj och tackar för välkomnandet! Jag joinar så gärna er BTlister!

Jag är 25, 26 senare i år, 176 över havet (och ska ändå ha high heels och bli längre än mannen på bröllopet!), är socionom, och vad var det mer ni ville veta....

Vi gifter oss den 12 aug och just nu är jag mest nojjig över vädret......

• viktualia

Åh vad skoj! Du blev inte bortskrämd i alla fall! Vi var lite oroliga där... hi hi...

Tack för svaren! För artighets skull (eftersom du väl inte vill bläddra bak till typ sidan 47 eller vad det nu kan vara) kommer mina svar här:
    Är 29, 164 cm kort, jobbar med samhällsvetenskapliga utredningar och gifter mig 28 oktober. Jag bor i en håla i västra Svealand - var bor du?

• Nickedockan

Inte bortskrämd

Bor i nordvästra Skåne.

• Nickedockan

Fint med höstbröllop!

• viktualia

Rätt många är nyfikna på varför man väljer att ha höstbröllop (antar att ni som har kört sommarvarianten inte fått lika många frågor om datum..)
    Svaret är hur som helst:

Jag svettas som en GNU när det är varmt ute. Och jag vägrar vara illröd i fejset på bröllopskorten. Alltså fick det bli nån annan tid än sommarn. Och som du kanske läste här ovanför så förlovade vi oss i vintras. Vilket innebar att tidigt vårbröllop inte hanns med (japp min m2b vill gifta sig inom ett år från förlovningen). Efter lite grubblande blev det höst och så småningom 28 oktober... som f ö är en väldigt bra dag eftersom den natten (pga vintertidsomställning) är en timma längre än ALLA andra nätter!!!

• Nickedockan

Jag ville ha höstbröllop egentligen, men då vi inte kunde hitta någon lokal vi gillade blev det bröllop och fest i vår trädgård istället. Lite svårare att ha utebröllop och fest på hösten......

• viktualia

Utebröllop skulle mina nerver inte klara av... jag skulle nojja ihjäl mig över vädret... lovar att hålla tummarna för dig!

Blir ni många- tja... här på BT kan man ju erkänna hur nyfiken man är... berätta allt du vill om bröllop, kläder och annat... jag läser ALLT.. hi hi!

• Zozo

Hej nickedockan - kort sammanfattning för mig med:
    Jag är 31, going on 32, 178 över havet (och ska ocksa ha högklackat, men blir inte längre än franske maken som är 1.95...), är fran början statsvetare/kommunikatör, men halkade in i turismbranschen när jag flyttade till Frankrike (där jag sysslar med just kommunikation och produktion). Gifter mig 14/8 under en vecka i Bourgogne, men har redan hunnit med ett administrativ bröllop den 8/7 (franska konstigheter). Kommer ursprungligen fran nordvästskane.
    Ja, och sa är jag da BT6ist som vara vänner ovan och far ibland krypa under mitt skrivbord och gnaga pa bordsben i väntan pa att de argsinta männen i vita rockar ska sluta leta efter mig..

Godmorgon flickor.. japp, once a BT-ist, always a BT-ist...

• Zozo

BT6ist lät rätt itressant.. hmmm..

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...