• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • nu är jag fruL

Nickedockan:
    Du är så välkommen att joina den här lilla skitsnackar tråden med oss som in te kan slita oss från BT
    Vi är som vi säger BT lister

• nu är jag fruL

usch vad sorgligt att säga att det är enda festen i ens liv.
    Herregud jag ÄLSKAR fester och vill fira allt som bara går att fira.! Ju mer desro bättre och gä'rna ofta

Herregud en fest behöver ju inte kosta pengar. det viktigaste är ju att träffa sin apolare. Vi har haft fester där vi bjudit på ärtsoppa och punsch, enkelt och billigt. Men det är ju att träffas, dansa, parta och ha kul som är grejen inte vad man bjuder på osv.

men det är klart ett bröllop är ju annorlunda och en stor grej- Även fast jag tycker att man kan göra ett bröllop enkelt också.

Just det nickedockan vi är EXTREMT nyfiktna så fram med det nu. Vem är du ?

• nu är jag fruL

och just det stora fester var det.
    Herregud 30 kräver ett stort kalas och 40 och för sjutton 50 kräver århundradets fest. Sen ska man fira bröllopsdagar, födelsedagar osv

Det finns massor av tillfällen som "kräver" en stor fest!

• viktualia

skönt att höra din åsikt fruL... som sagt.. det är tur att den här tråden finns.. man tappar ju perspektiv på tillvaron om man hänger för mycket i konstiga trådar här...

och som sagt Nickedockan: välkommen till tantsnackklubben!

• nu är jag fruL

Vickan: det är ju sån tur att just vi som är så kloka, smarta, snygga och trevliga har samlats i en och samma tråd

men var tog lilla nickedockan vägen har vi skrämt bort henne

Ja vi är ju ibland häxigt skitsnackiga och morrar och har oss

• viktualia

Nickedockan kanske jobbar... vem vet?!?

själv rymmer jag från jobbet snart... en shoppningsväng är på g.

kollar dock plikttroget tråden när jag landat hemma i småstaden!

• nu är jag fruL

bra bra vickan, bara du inte överger oss för länge

oj tror du att hon jobbar shit alltså! Just det folk gör ju sånt, men inte jag

• Zozo

nickedockan - välkomen bland oss tanter, häxor, flodhästar och andra BT-ister!

Oh flickor.. inte sjutton är bröllopet den ENDA festen man kommer att ha i livet! Sa sorgligt det skulle vara!

(Nu sitter de jäkla fransmännen i sina bilar fem vaningar ner igen och fullkomligen HÄNGER pa tutan. Jo, de framför star säkert stilla för att de tycker det är skitkul att hindra de som är bakom, sa tutar man bara sa gar allt snabbare.. Idioter!)

Na, tillbaka till festandet.. jag fyllde 30 härom aret och hade förskräcklig hemlängtan. Jag fyller ar 15/12 och just det aret (IDIOTER!.. grodorna alltsa) skulle vi fira jul i min m2bs familj här i Frankrike.. Där sitter jag pa en underbart mysig och romantisk restaurang med min käre och vackra örhängen har jag fatt.. och rätt vad det är slänger han upp tva flygbiljetter! Till Köpenhamn helgen efter. Vad jag märkte pa plats sedan var att han ocksa fixat ihop överaskningsfest med kompisar jag inte sett pa en massa ar och hans bäste kompis kom med fran Frankrike! Vi var inte sa manga men hela anordningen bara gjorde att jag älskade honom mer! En av mina bästa kompisar som inte kunde komma fran Skottland hade han tom erbjudit att betala biljetten för! Tyckte det var urgulligt!

• nu är jag fruL

zozo: det var verligen urgulligt! Det låter som om du har fått tag på en toppen make! grattis!

jag tycker att det är skönt att höra att det fortfarande finns killar som vågar vara romantiker och rara. Att det inte är alla killar som måste vara matcho och puckon.

Min make är också en romantiker faktiskt. kan man kanske inte tro när man ser honom. Min mamma sa första gången hon såg honom att hon ser ut som en kåkfarare
    Långhårig och tatuerad... Ja vad ska man säga folk har fördomar men hon älskar honom över allt annat.

Vi förlovade oss för två år sedan och då hade jag precis bytt jobb så ta ledigt var inte att tänka på (trodde jag). men en kväll när jag kom hem från jobbet så sa min make att han ville prata med mig och att jag nog skulle ta och prata med jobbet dagen efter. Va då undrade jag
    så fick jag ett kuvert med flygbiljetter till paris i. Så dagen efter var det bara att komma till jobbet och säga, sorry jag har precis börjat men jag kommer inte komma på några dagar. Det visade sig inte vara något problem för maken hade pratat med min chef redan innan jag började där. Ingen hade sagt något.
    Sen flög vi till paris och bodde på super hotell och förlovade oss.

Toppen var det!

Hurra för romantiska och mysiga killar!

Zozo: det där med tutorna kommer jag ihåg, man blir helt galen på det. Tur att det inte är riktigt så i sverige. mewn men det kommer vel

• viktualia

Ååååh vilka goa karlar ni har!!! Vi var också romantiska när vi förlovade oss... ingen överraskning från min m2b men ändå: Tog ledigt från jobbet en konstig tidpunkt strax efter jul i januari. Drog till Neapel i Italien och förlovade oss på lyxrestaurang. Hade lite minisemester där och njöt av varandra.

Skojig detalj: Vi skickade brev som anlände till resp föräldrarpar samma dag som förlovningen. De hittade ett kuvert i kuvertet med texten: Öppnas 21.00. Klockan 21 öppnades kuvert nr 2 och där hittade de ett brev som sa: När ni läser det här sitter vi på en lyxrestaurang och har förlovat oss! (var tvungen att välja tidpunkt för att vi skulle hinna dit och hinna äta några rätter innan det var dags för ringarna....) Gissa om det togs emot med JUBEL!!! Hi hi!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...