nickedockan - välkomen bland oss tanter, häxor, flodhästar och andra BT-ister!
Oh flickor.. inte sjutton är bröllopet den ENDA festen man kommer att ha i livet! Sa sorgligt det skulle vara!
(Nu sitter de jäkla fransmännen i sina bilar fem vaningar ner igen och fullkomligen HÄNGER pa tutan. Jo, de framför star säkert stilla för att de tycker det är skitkul att hindra de som är bakom, sa tutar man bara sa gar allt snabbare.. Idioter!)
Na, tillbaka till festandet.. jag fyllde 30 härom aret och hade förskräcklig hemlängtan. Jag fyller ar 15/12 och just det aret (IDIOTER!.. grodorna alltsa) skulle vi fira jul i min m2bs familj här i Frankrike.. Där sitter jag pa en underbart mysig och romantisk restaurang med min käre och vackra örhängen har jag fatt.. och rätt vad det är slänger han upp tva flygbiljetter! Till Köpenhamn helgen efter. Vad jag märkte pa plats sedan var att han ocksa fixat ihop överaskningsfest med kompisar jag inte sett pa en massa ar och hans bäste kompis kom med fran Frankrike! Vi var inte sa manga men hela anordningen bara gjorde att jag älskade honom mer! En av mina bästa kompisar som inte kunde komma fran Skottland hade han tom erbjudit att betala biljetten för! Tyckte det var urgulligt!