• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • my_name

Men vik! Du hade ju bestämt vad du skulle rösta på! Knäpp nu bort alla trista valdebatter och ägna dig åt sambon!!!

• my_name

...HELIKOPTER! Vågar inte ens TÄNKA på vad NI har prata om (rodnar)...

• my_name

"helikoptern håller inte tidtabellen" - AAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!

• viktualia

my_name - *asgarv* Välkommen hit... det här är BTs VÄRSTA hängtråd!!! Och helikopterhistorien handlade om att vi skulle åka till Zozo i Paris och dricka skumpa... hm... typiskt drömmeri fredag eftermiddag på jobbet...

men DU! de andra här i tråden känner ju inte dig... så ta och presentera dig och välkommen till gemenskapen!

svara på: status på bröllopsfronten, längd, skostorlek, sysselsättning/bransch, ålder och om du är något visst djur?!??!?

• viktualia

jag bestämmde mig f ö för vad jag ska rösta på EFTER det där inlägget...

• Flinga

Vickan, det är nu du ska bli riktigt förvirrad. Är detta en hägring?

Var är du egentligen? Vilken tråd är det här?

• viktualia

MEN!!!! Nu är det bara Kirsto som fattas här... sen är det FULL snurr... inte lätt när man druckit lite vin en lördag kväll att hålla isär allt hit och dit...

Äsch...välkommen Flingis.. men du får OCKSÅ presentera dig för folket här... vi är jättetrevliga i den här tråden! Jag har till och med träffat fruL och ska träffa Oms minsann!

• Flinga

Hej, jag heter inte Flinga egentligen. Jag är 27 år. Journalist. (Så vakta era ord) Förlovad med en jättemysig kille som pluggar på universitetet och aldrig kommer att bli klar. Gifter oss i maj. Ska ha vegetarisk buffé. Har beställt såpbubblor för 560 spänn i förrgår.

Känns som om jag har fått med det viktigaste

• my_name

Hej allihop! Jo, jag har spanat här nån gång emellanåt, typ var tusende inlägg eller så...
    gift sen augusti! (Det VAR fantastiskt... suck!) ca 163, 38, doktorand, 37, katt. Räcker det, Vik?

• my_name

Hade varken såpbubblor eller rosenblad på bröllopet... Inte heller fyrverkerier på grund av brandrisken...

• viktualia

jag är så glad! vi är så duktiga bröllopsplanerare karln och jag! har kommit jättelångt nu i helgen! tjo och tjim!

dessutom har vi provätit vår bröllopsmeny idag och det var VRÅLGOTT!! är så nöjd!!! hi hi hi! Och världens trevligaste bemötande från kocken! *mys* 3 rätters för 275 kr/person känns helt ok dessutom!!

• Meddelande borttaget
  • Zozo

Morning girls!

Här fick man sitta själv fredagskvällen.. när maken stod och huttrade ute pa gatan för att jag väntade pa tomtar i blaställ... Vart tog ni vägen??!

Na, pa lördagen svepte vi i alla fall tva flaskor champagne medans vi arbetade pa tack-cdn.. Den blir alltsa jättehäftig! Vi kommer att lägga en version pa nätet ocksa.. Jag hojtar när den är klar!

• viktualia

Förlåt Zozo.. men helikoptern bangade.. hoppas att du lät maken komma in ganska snart efter kl 18!!

Var dessutom nästan tvungen att vara hemma och VAF:a Vård av sjuk Fästman.. fniss fniss

• viktualia

himla dålig fart här.. sitter ni hemma och deppar allihop?!? eller kanske jobbar.. hm... vad är det EGENTLIGEN?!?

• Zozo

Jag är täppt i näsan, har mens och är allmänt tjurig! plus att jag maste sitta kvar här till 18.40 och jag inte far tag pa nagon som jag ska ha tag pa.. Mandagsgrrrrrrrrr!

• viktualia

oj... stackars zozovännen!

själv insåg jag precis att jag inte kan rymma strax som jag tänkt, utan får vänta en timme till... vänta=jobba... hm...

• viktualia

måndagar är dåligt, näsor ska vara snälla och min mens kommer framåt fredag... blähurk....

nu ska jag gå och köpa en macka.jag är hungrig.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...