• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • Jessie76

Miljonär ja - hur fan gör man?!?!?!

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Zozo

Jag jobbar till 17.00 idag.. känns langt!

Oms.. Jo, jag sitter ju i den smeten! Min fd arbetskamrat (som förvisso inte är nagon jättenära vän men kompis i alla fall) började ju data min makes bästis vid vart första bröllop 8/7. De har i princip bott ihop sedan dess (eftersom de bada söker jobb) och flyttar officiellt ihop i början pa nästa manad. Jag tycker det är jättekul att de hittat varandra men är ända lite tveksam.. Hon brakade med honom pa vart bröllop (dvs hans bäste väns bröllop där han var vittne) för att han inte gav henne ALL sin uppmärksamhet.. Va faaan.. ge honom liite spelrum! Sen säger hon en sak till andra kompisar och helt andra saker till mig.. sa jag blir lite trött.. men vad jag eg vile säga är att jag hoppas att det kommer att funka för det är saaa jobbigt när vänner gör slut.
    Denne killen var tidigare tillsammans med MIN bästa väninna och gjorde slut skitfult efter 8 ar. Den kvällen hade vi dem pa vars en telefonlinje och var tvugna at lägga schema fôr att de skulle fa komma till oss bada men inte samtidigt!

• Meddelande borttaget
  • Jessie76

Nä det är förjävligt, tänk man hade kunnat ge bort 30 mille utan att det kändes alls!
    Men nej, dom ska gå till nån jävla gubbe som sätter in allt på banken

• Jessie76

Hahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Jessie är sen som vanligt
    Kan bli tokigt ibland

• viktualia

vad ni är i gasen människor.. ha ha ha

själv har jag arbetat hela förmiddagen, riktigt flitigt så nu måste jag ta en paus...

måste förresten hälsa till Jessie att här är en till med fel på reningsverksfunktion nr 2... dock är det varianten blandning av hårt och löst... just mer stressad jag blir desto mer blandning...*suckar högljutt*

annars är det ju FREDAG!!!! och följande saker är BRA:
    - min karl var inte så förkyld som han trodde... alltså kan vi aktivera oss i helgen
    - vi ska få proväta bröllopsmaten på lördag
    - vi ska på shoppingtur till grannstaden imorgon
    - jag har nästan koll på vilka projekt jag ska jobba i till jul efter gårdagens möte med chefen
    - det är vackert väder, varmt och soligt och jag har bestämt mig för att vara GLAD!!!!

• Bröllopstokiig

Jessi - jag e inte avundsjuk på dig, magproblem e bland det värsta jag vet efter tandvärk. jag har alltid haft en känslig mage och så fort jag ändrar ngt i kosten eller blir nervös eller blir förkyld eller u namet it så får jag jätteproblem m magen. jag kan tänka mig hur jobbigt det måste vara för dig!

• nu är jag fruL

Ah men vickan för fanders! Vi gnäller ju i denna tråden för närvarande. Inte kan du komma och vara GLAD
    eller
    hmmm

Jag har ALDRIG vunnit på något i mitt liv för precis som oms så tycker inte jag att ny lott gäller. jag vinner för sjutton inte ens på vinst varje gång på grönan

usch.

Vill ha massor av stålar för jag vill precis som zozo sluta med det här eviga jobbandet. fattar inte omvärlden att jag inte HINNER jobba!!!!!???? jag har så mcyket annat som jag måste/vill göra. INTE jobba. Jag skulle absolut inte ha något problem att fylla min tid om jag inte jobbade. Fy vad skönt det skulle vara!!! Vad kul jag skulle ha och vad BRA jag skulle må!!!

Tänk vad med champagne det skulle bli

Men vinna det kommer jag aldrig göra. Råna en bank kanske??? för inga rika släktingar finns ju heller...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...