• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • viktualia

Inte längre - hemlig maj brud

Här är alla välkomna, även om ett järngäng utvecklat sig... om du följt tråden noga vet du att man måste presentera sig noggrannt här... *fnissar*

bröllopsstatus, ålder, längd, skostorlek och sysselsättning + bransch är väl minimum... fnissar igen....

själv MÅSTE jag släppa datorn och greppa kuverthögen NUUUUUUU!!!

• Inte längre - hemlig maj brud -

Här kommer presentationen...*ler*

Gift sedan 27 maj i år, ett bröllop som var hemligt hela vägen fram tills vigselförättaren kom. Därav namnet.
    37 år ung
    161 cm LÅNG
    36 i skostorlek, tyvärr inte i klädstorlek
    arbetar på kontor som handläggare, branch kan vi ta en annan gång...

• Zozo

Ah.. jag ÄLSKAR grönpeppar.. Det maste vara att jag bejakar min manlighet da?!
    (Var inne pa en annan trad här där det fanns en länk där man kunde lägga upp sitt foto för att se vem man var lik.. Jag är lik Johnny WEISSMULLER! Hur kul e det pa en skala fran 1 till 10... Väldigt seriös trad....)

Oh la! e de feolk som läsor veora himlia pappoer!!?? [Franska pa skanska] (Som .. var det Hasse & Tage?.. sa i sin sketch) Japp, vi är helt klart väldigt ohemilga i den här traden.. Nu maste alla läsare för länge sedan ha insett att jag verkligen är en dare som borde lasas in och hallas i tvangströja... Tur att man sitter utomlands!

Jag tycker det är jätteskönt att kunna umga med er härliga, vettiga och totalt sanslösa tjejer via nätet. Blir sa trött pa fjompiga näspudrande fransyskor ibland.. Suck!

Hälsar Tarzan

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Jessie76

Tror inte heller jag var nåt djur - jo för fan, jag var ju en sengångare (som lider av stress - funkar det?)

Fan va coolt Tarzan - kan du länka hit eller ge mig namnet? Deet vore riktigt fränt

FruL jag kom på - kan du inte slå sönder hotellrummet?! Då blir du av med lite frustration och samtidigt vette tusan om din chef vill ha dig på fler hotellrum då? Jag vet inte, bara en idé....

• Snart så....

Här är en till som smygläser er tråd då och då.

Grönpeppar är underbart gott! Kom just tillbaka från lunchen, pasata med oxfile med grönpepparsås :) jummiiii

Vad är ett knörveldjur? :)

• Inte längre - hemlig maj brud -

Katt är nog jag i ett nötskal...bekvämlighet är mitt motto, sen kan jag verkligen fräsa ifrån om det gäller!
    Gör inget jag inte trivs med - nåja jag jobbar men det är mer ett nödvändigt ont.
    Det enda som inte stämmer med katten och mig är väl smidigheten *s*

Kattlik häxa passar nog ganska bra på mig!

• nu är jag fruL

jessie: hmmm slå sönder hotellet, har inte riktigt energi till det. Har inte energi till något alls. Vill bara gråta. Men man kanske kan gråta sönder hotellet?
    De i rummen brevis måste tro att jag är helt tokig som gråter hela tiden. MEN de har ju rätt jag ÄR ju galen

har gått från att vara en elak häxa till att vara ett deppigt grott troll. Räknas det som ett djur?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...