• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • viktualia

Vickan mellanlandar här efter after worken... nu vill jag OCKSÅ gnälla alltså:

Jag är tjock och ids inte ens tänka tanken att banta. Tränar ibland och blir vrålstolt. Är sockerberoende och försöker inte ens komma ur det.

Surar dock mer över två andra saker:

BOSTADSORTEN - ingen är förvånad... det som stör mig mest är att jag inte lyckats leva i bara EN stad i taget på tio år... jag sover i en stad, jobbar i en annan, har vännerna i en tredje, shoppar i en fjärde och femte och har svärföräldrarna i en sjätte stad (snarare mikrohåla).... BLÄÄÄÄÄÄ!!! Vill samla allt till en stad, köpa hus och LANDA!

PROJEKTANSTÄLLNING - har en sådan... på samma ställe sen 3 år tillbaka.. urk och burk. Hit med ett fast jobb i rätt bransch så kanske eländet med bostadsort kan lösas sig också... och jag tänka tanken på att sluta äta p-piller...

Blurkande i miniformat: Min hopplösa mage som gav upp mitt i after worken och gjorde att jag önskade att jag fick bo på dass.... inte åka buss i 1 h 15 min.. men det gick bra...

Färdiggnällt... nu ska jag sova snart!

• Inte längre - hemlig maj brud -

Å nej! Inte slutar vi tjuvläsare att läsa pga lite gnäll. Det ska mer till, typ att datorn sprängs i bitar..*ler*

Skulle önska det idag faktiskt....

• nu är jag fruL

Japp jag är OND

Nu är det bevisat!
    för JA det känns MYCKET bättre nu när det inte bara mitt liv som suger hästballe!

men okej mycket av mitt gnäll har nu ju hört men jag vill OCKSÅ ha min gnäll lista!

*Det uppenbara JAG ÄR INTE GRAVID och sörjer så att det gör fasansfullt ont. Dessutom så är jag övertygad om att jag är STERIL så jag funderar på att skita i allt vad barn heter och börja med p-piller igen! Ja jag vet det tycker ni är idiotiskt men HALLÅ jag ÄR idiot!!!!
    *så nummer 2 steril
    * jag tvingas vecko pendla!!!! Jag är BEROENBDE av mitt privatliv. jag har världens bästa make, bästa vänner, mysigaste lägenhet, trevligaste stall och hästar, skönaste säng mm MEN i STOCKHOLM inte här. Varför ska jag då tvingas vara här. jag får hemlängtan så att jag måste gråta mig till sömns varje kväll
    * jag och chefen kom överens om 3 dagar per vecka inte 5. LURAD står det i min panna. helt ärligt så tror jag att jag kommer gå udner av denna pendling. Jag är inte så stark helt enkelt jag är BEROENDE av mitt privatliv hemma.
    *funderar allvarligt på att sjukskriva mig för att slippa!!!!!
    *Bilen har pajjat!!!!!!
    *Min syster är gravid igen och ALLA tjatar om NÄR vi ska skaffa barn. KUL att höra när det inte funkar för en L
    *Jag är medryttare på en häst som nu saknar ryttare när jag är här i hålan. HUR ska jag lösa det? Jag har ju avtalat med henne om att sköta detta.
    *Jag är ENSAM här
    *Jag saknar våra katter som är hos svärisarna och kommer inte hem för vår bil är pajkad
    *Jag får inte köpa hund för maken
    *Vi har inte bokad bröllopsresa och jag vet inte om jag får ledigt för idiot jobbet
    *Jag har en tidplan för mitt jobb som gör att jag måste jobba ca 50 timmar i veckan. Hur ska jag orka det när jag är så nere?
    *jag vill göra om köket, men hur ska vi hinna det när jag inte bor hemma?

Så jag skulle kunna hålla på HUR länge som helst.
    MEN graviditeten överstryker ALLT. Hade jag bara varit gravid så hade jag tagit allt annat. MEN så är alltså inte fallet

• nu är jag fruL

Men om man nu faktiskt skall bevisa att jag känner mig lite bättre eftersom ni nu har visat att ni inte tycker att allt är hallon och blåbär. Så kör jag en lista över saker som i alla fall känns bättre än igår.

· Jag får åka HEM idag!!!!!
    · Jag fick rida 1 timme igår!!!!!
    · Jag får komma hem till lägenheten, sängen och allt MITT i kväll (dock är maken borta L)
    · Jag ska ut och DRICKA brunch med mina super polare som är lika alkoholiserade som jag i morgon.
    · I morgon kväll får jag träffa maken och NJUTA av honom på alla sätt.
    · Jag får vara i s-holm på måndag också

Tisdag ska jag dock hit igen? L

· Solen skiner dessutom!!!!!
    · Min nya MP3 spelare är super och rymmer HUR mycket bra aggressiv eller depressiv musik som helst!!!!!
    · Jag tror jag ska möta upp tjej gänget i kväll och njuta av 9 av världens skönaste bruttor
    · Jag ska vakna i MIN säng i morgon
    · Jag ska bada i MITT badkar i natt!!!!!
    · Jag ska dricka MASSOR av sprit i helgen
    · Jag skiter i att jag tömt mitt konto!!!!

• Jessie76

Jag skiter inte heller *asg* fast det är sant! Idag är det väl 5-6 dagar sen och jag har haft så ont i magen inatt/imorse så jag håller på dö...
    Tog bort gallan i en rätt stor operation när jag hade gossen i magen (har ett gigantiskt ärr kvar ) men när jag går så här länge (utan nr2 alltså) gör det SÅÅÅÅ ont!! Usch, jag vet inte vad jag ska göra. Har fått medicin för dålig ämnesomsättning, men det hjälper inte alls.

Barnen - jo, Oms - sen har jag upplevt det enormt spännande i att bli ifrågasatt konstant! Fan jag kan inte säga att månen är rund så har jag fel...... Galen blir man!

Jobbet - jo, jag har oxå en "projekt" anställning eller vad man nu kan kalla det - har anställning till 1aug nästa år.

Men nu är det fredag och humöret blir ju liiite bättre - eller?

• nu är jag fruL

Jessie: aj aj aj förstoppning, INTE kul. hade en 14 dagars resa till Thailand som innebar ungefär lika lång tid utan nummer 2. ATTANS vad ont det gjorde
    Testade allt till och med whisky och cola som jag avskyr.
    Kände mig stor som ett hus och hade int.
    Så inte kul.

Mer gnäll någon ?

• nu är jag fruL

har ni schappat alla eller. Blev det för mycket gnäll för er.
    Jäklarns veklingar

• Zozo

Jag vill vara LOTTOMILJONÄR! Och slippa ga till det här skitjobbet varje morgon med dessa idiotkollegor...
    Och kom inte och kom med EN sketen miljon.. Näh, om jag ska kunna rulla tummarna i lyx och champagne resten av livet far det nog bli minst fem eller sa..

Alltsa, för nagra ar sedan, läs tva, sa var allt at skogn för mig - Jag, parlivet, jobbet etc.. Nu har jag/vi lyckats vända pa det mesta.. jag gick ner 20 kilo och började ändra tillbaka mitt sätt att vara som blivit helt apatiskt.. vi började prata pa riktigt igen, om viktiga saker och vi kom äntligen pa samma vaglängd vad gällde äktenskap och barn. Nu har jag bara det här med jobbet.. men KOM LOSS för faan! Lat e jag! Punkt slut.. Nu ska jag tjura för att jag är lat!

• Jessie76

Hahaha
    Nä nog fan kan jag fortsätta gnälla - jag har haft det så här hela livet med bajset, men inte fan får jag nån hjälp inte!
    Lätt att gå ner i vikt när man känner sig som en elefant jämt! Noot
    Man kanske skulle äta upp sig istället och bli sjukligt överviktig - ja, mer än nu alltså - så man får en operation? Kanske är en idé?

Huvudvärk har man oxå tamejfan jämt Har nog en del att göra med att jag har blivit slö - just när jag vart på toa (typ en gång/vecka) känner jag att jag kan göra vadsomhelst - men vem fan vill fara ut och jogga eller träna med 15 kilo skit i kroppen?!?!

Ja du e elak FruLlan, men bara du känner dig liite bättre så e jag nöjd... Nu är vi ju fler i samma situation som du
    Hur länge jobbar ni allihop idag då?
    Jag kan ju inte flexa så jag jobbar konstant till 17 jävla 00.

Ljuspunkt: Jag behöver inte åka på kurs i helgen så jag får sitta hemma och frossa - jag behöver det - och min pappa kommer och hämtar mig snart för han ska bjuda på lunch - sötis

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...