• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • nu är jag fruL

men fy vad mysigt zozo: jag älskar julen så tomtedressen är ju en hit utan like Och ett blåställ känns lite som jag egentligen. Lite manhaftig, spottar inte i glaset, gillar brötig aggressiv musik, tatueringar, drar icke rumsrena skämt, skrattar för högt, blir arg som en dåre...

japp jag tror definitivt att kombinationen tomte-blåställ är en hit

och det är nog inte många av manligt kön som skulle lämna ett sovrum fullt av oklädda damer som ska dela på en låda bubblande

• viktualia

Oooops! såg att du hade svarat!

tomtedräkt.. fnitter... vad skulle jag göra utan den här tråden?!?

• Zozo

Jag har dessutom en tomteluva med röda stjärnor som blinkar!! (Jo, jag LOVAR.. min make.. davarande pojkvän.. skulle tvunget köpa en san till mig när vi var i Finland)

• nu är jag fruL

Du kanske skulle få nåt gjort på jobbet vickan...

det får inte jag!!!!!!!!

INte bra

men hallå jag har varit deppig hela veckan. Vem kan förvänta sig att jag ska jobba då?

• Zozo

Jag far inte heller nagot gjort.. bilder av asfulla tomtar i blaställ vimsar förbi...

• Zozo

Men va f..n - det är fredag!

• nu är jag fruL

Ha ha ha
    Attans vad kul!
    Sen när tomte-blåstället ska börja dansa styrdans dåååå kommer det bli extra kul!

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Zozo

MITT MEDDELANDE HAMNADE I FILTRET..

bara för att jag sa att:

med VEM? En naken dam med en pava i handen? Nej usch och fy.. nu blev det k i n k y!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...