• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • Zozo

Googel - min räddare i nöden..
    millans märkvärdiga mormor hette boken!

• viktualia

Zozo- jooo den minns jag.. men vad den hette?!? ingen aning.. rolig bok har jag för mig att det var!

Oms - schysst med oxfilé.. jag hade tänkt fixa lite snittar och ta några pizzabullar ur frysen -de hinner tina på vägen!

Zozo - har du inte nån park i närheten?!? några steg kan vi nog klara av att gå... och underhålla dina grannar i våra fina kläder!

• viktualia

SÅ hette den ja!!!

Borde köpa några ex och ha till polarnas ungar!

(en kompis ringde nyss på mobilen.. hon är gravid i väldigt tidigt skede.. ingen utanför familjen har fått veta än.. men hon har lite problem med att OSA till vårt bröllop.. jag försökte säga "grattis" men hon mår så HIMLA illa att hon bara skrattade lite och sa tack, tur att det här går över...)

• Meddelande borttaget
  • Zozo

Jag som tyckte det hade varit sa käckt med grodmansdräkt, naturligtvis med cyklop, "andnigsrör" och sana där grodskor vad det nu heter igen (Jag far SPEEEEL när jag inte hittar ord)

• viktualia

Näe.. Millans märkvärdiga mormor är jag säker på att det var...

..och Gunnel Linde har väl bara grym fantasi.. hm... rumpnissar och Nagiala... hm... fler galningar i den branschen...

• Meddelande borttaget
  • Zozo

GAPSKRATT! Neeej, oms.. det var INTE den! Kan inte sluta skratta..

Vickan.. Jo, men parken laser de 18.00 sa da far ni snabba er! Jag TROR att kvarterspolisen möjligen skulle bli misstänksam om han ser grodman, lucia, tomte i blaställ och nakna kvinnor klättra i nätstaketet vid kvällningen... I synnerhet om det star en helikopter bakom..

• Meddelande borttaget
  • viktualia

Baker, Antoinette
    titel Millans märkvärdiga mormor / Antoinette Baker ; illustrerad av Ilon Wikland
    språk SVENSKA
    upplaga/år Originalupplaga 1969. Första upplaga i denna version 1997

från www.bibliotek.se

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...