• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • Zozo

Njae.. har tillräckligt hemma och det känns inte helt rätt att klunka fran en vinpava i metron...

Hejhej FruganL och NJUT av helgen!

• viktualia

Puss Puss!

Ha det så ljuvligt på hemmaplan!!

själv ska jag stå ut här i tjugo min till....

• viktualia

2h.. hm... jag har inget samvete så jag drar tidigt... hm... tycker mig ha förtjänat det..

ägnar återstående arbetstid åt att: tömma sopor, vattna blommor och kackla med er!

• Meddelande borttaget
  • viktualia

pip! it-nissen kom så jag var tvungen att väldigt snabbt trycka bort er.. och nu drar jag mot bussen!

PUSSA!

• viktualia

Zozo - jag vet inte vad som hände... men helikoptern håller inte tidtabellen... och min m2b ligger i sängen och är precis så sjuk som jag önskade att han INTE skulle vara.. Gnäll gnäll....

orkar inte cykla till systemet... orkar nog bara fixa nån mat... undrar just vad?!?

• Meddelande borttaget
  • viktualia

näe... helikoptern bangade... fick nog andra uppdrag... som om NÅGOT kunde vara viktigare än att vi skulle åka till Paris?!? Jag sitter laddad i min snygga mörkblå pyajamas, suckar över valdebatten på TV och dricker TE.... illa!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...