• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • Zozo

Jag har valnötter och cornflakes hemma som tilltugg.. Duger det??

• viktualia

fy f-n Zozo... champagnepyjamasparty!!!

Jag är PÅÅÅÅÅÅÅ!!

min m2b är redan ingasad... stackars sate.. min pappa är också pruttkung.. jag har ärvt denna vidriga egenskap... mamma har dåligt luktsinne.. ha ha ha.. gissa varför?!? bedövad av 36 års pruttstank i sovrummet.. ha.. ha... ska lansera den teori för henne... *asgarv*

• nu är jag fruL

Ha jag är ALLTID hungrig. Med eller utan alkohol

Eller förresten hur vet jag det? jag är ju sällan långa stunder utan alkohol så hmmm

Tilltugg. Cornflakes funkar bra.
    Chartra en kopter.... intressant. Undra om jag kan ta det på företagskortet?

• Zozo

Min käre make tyckte idéen var helhäftig (massa tjejer i pyjamas i sovrummet med champagen) ända tills jag talad om att han skulle fa sällskapa med sina öl nagon annanstans... Da tyckte han inte alls det var en bra idée längre.. Vilken TYP jag har gift mig med!!

• nu är jag fruL

Om man inte äger en pyamas, ska man komma naken då

jag har en liten lätt svaghet för att vara just naken så var försiktig med vad du svarar! Det kan bli en obehaglig upplevelse för er andra!

Naken och full då är jag i mitt esse

• nu är jag fruL

Vilken tjurig gubbe du har :_[
    är han fransman eller?

• nu är jag fruL

eller är han dalmas som min. de kan oxå vara lite tjuriga

• viktualia

jag kommer också vara hungrig vid 18-tiden.. och jag hinner knappt till Arlanda på den tiden.. jag får väl lura min m2b att segelflyga hela vägen.. eller inte... det var ju tjejpartaj.... äsch.. jag kommer lite sent och fixar lite schysst mat dessutom!!

• Zozo

äh Frugan.; jag har faktiskt inte heller nagon men en tomtedress eller blaställ kan väl funka..? Ska vi vara nakna kan det bli lite ekivokt och da far jag ALDRIG ut fransmannen i regnet! (Japp det regnar, sa segelflyg är nog ingen höjdare.. lär flyga lagt..)

• viktualia

ajdå.. här i min del av världen är det faktiskt riktigt bra flygväder...

sitter och väntar på it-nissen.. sånt tar TID och jag vill åka hem...

jag sa åt honom att han skulle komma innan 15... så nu är det till att vänta....

Oms! Har du sett mailet från mig på lunar?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...