• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • nu är jag fruL

ahhhh fler som gnäller
    det är det enda som kan pigga upp mig, att det finns fler som mår skit och lider!!
    japp exakt så elak och hemsk är jag, jag vill att alla nadra också ska må dåligt när jag gör det

Sen är jag ett riktigt jäklarns grott-troll inte grått (eller jo det med) alltså stor, hårig, illaluktande, ful, elak och skitig grott idiot som vill äta folk och klubba ihjäl resten

däremellan gråter jag

• viktualia

här är det varmt, för många papper, stressigt och nu måste jag gå på möte nr 1. möte nr 2 börjar en stund senare och sen blir det after work = nåt att se fram emot!

annars är det sommarvärme men jag har inte sommarkläder på mig.. urk och burk!

• Jessie76

www.fotolagunen.se nej jag blir inte sur såklart, de gör inge

DÅ tar vi tag i gnället:
    Jag är sur, tjock och fryser. Jag har fortfarande mens(iallafall liknande) inne på den 8 dagen.
    Jag har dålig syn och inga glasögon hjälper just nu. Vi har inga pengar och jag MÅSTE dricka sprit och gå på kurs i helgen. Ont i ryggen som en gnu och skulle behöva gå till läkaren och skära bort ett par hundra kilo från juvrena. Vi ska snart på hälsoundersökning med jobbet och jag kommer att få UNDERKÄNT med en fet jävla stil. Rökningen - eller slutandet - går åt helvete för jag har ingen karaktär, samma med dom kilon jag lyckades gå ner efter 20 år som äckligt tjock - jag är nog missbrukare av allt som går att stoppa i munnen (börjar det kännas bättre? Jag börjar bli rejält nere här uppe i dom jävla skogarna nu )..............
    Jag kan mer men nu måste jag jobba på mitt jobb, som jag f ö inte trivs på pga chefen är en snobb som inte fattar ett skit. Skulle tycka det var underbart att få jobba borta, men det är jag det. Så jag sitter här och är lite avundsjuk på dig FruL som får vara ifrån hemmet lite.... Sug på den du

Hoppas det känns bättre, för det gör det INTE för mig

• Meddelande borttaget
  • Jessie76

*håller tummar stenhårt* (Hur länge? - när ska man hålla hårdast?)

• Meddelande borttaget
  • Zozo

Era gratande, gnällande knörveldjur etc.. Vad jag gillar er!

Jag gillade Jessies inlägg sa mycket att jag kopierar det (med fa ändringar) för att gälla mig!

DÅ tar vi tag i gnället:
    Jag är sur, tjock och fryser. Jag har fortfarande pms inne på den 8 dagen.
    Jag har finnar och inget som hjälper just nu. Vi har inga pengar och jag MÅSTE dricka sprit och äta pa restaurang/alt beställa hem mat i helgen. Huden kliar som pa en gnu och jag tror att jag utvecklat en allergi mot min Dove-kräm.. är helt prickig över benen. Var hos gynekologen igar och hon skickade mig vidare till blodprovstagning som jag maste ta 06.00 pa LÖRDAG morgon... när jag skulle sova! Rökningen OCh ätandet - eller slutandet - går åt helvete för jag har ingen karaktär, samma med dom kilon jag lyckades gå ner efter 20 år som äckligt tjock - jag är nog missbrukare av allt som går att stoppa i munnen (börjar det kännas bättre? Jag börjar bli rejält nere här nere i det jävla pygmélandet)..............
    Jag kan mer men nu måste jag jobba på mitt jobb, som jag f ö inte trivs på pga chefen är en dummerjöns som inte fattar ett skit. Skulle tycka det var underbart att äntligen byta jobb... men jag lyckas inte ens ta mig i hampan och söka nytt! Sug på den du

Hoppas det känns bättre, för det gör det INTE för mig

• Jessie76

Oj nu fick du igång mig - jag hade ju inte ens kommit till mammalivet!!! Hahaha.. Hornen växer lååååångt ut ur pannan

Här har man haft en man som jobbat VARJE kväll sen vi vart tillsammans (det känns så iallafall) (och nu har han slutat med det men nu är ju det jobbiga slut!) så man har slutat jobbet 17 och träningar börjar 17.30 eller 18 - dubbla såklart (alltså båda tränar samtidigt på olika sidor av stan ) hemma 19 (i bästa fall ) börja med middag medan dom duschar (inte samtidigt då för det kan man ju INTE när man är tjej och kille) - formligen kasta i dom mat. Ner i säng - en snabb saga eller på med radion (jag ÄLSKAR lugna favoriter på kvällen ) - ut med hunden som står och vibrerar vid det här laget. Tillbaks hem för att hasta in i badrummet för att avleda Nilen som samlas där efter att två vildbasar duschat/badat/dränkt varandra där inne.
    Ni har förmodligen slutat läsa men det är rätt skönt att skriva av sig (jag är inte heller nån pessimist - jag lovar ).

Älskar ungar, men det känns som att det man fått inpräntat sen man fick barn, ni vet - små barn små bekymmer stora barn stora bekymmer - det stämmer nog rätt bra. Problemet är att alla idi****r var absolut tvungna att tjata om detta hela j****a tiden så man inte hann njuta av bebiztiden eller den mysiga efter det. Kanske därför man vill ha fler barn, tror att man kanske tar vara på tiden bättre då?

Ja, nu hinner jag inte skriva mer - tur för er va?! - för det är TRÄNINGAR hela kvällen och jag har tvättstuga samtidigt

Kram

• Jessie76

hahaha... nu har nog alla tjuvläsare gett upp
    FruL - ska vi sluta eller känner du någon förbättring?
    på dig
    Och ni andra misslyckade oxå

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...