• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • viktualia

godmorgon fruLLan och ni andra!

Tyvärr är det ju så här att man är sin egen lyckas smed, alltså skickar jag en massa kraft och styrka till dig så att du klarar av att ta en rejäl diskussion med chefen. För inget blir bättre om man offrar sitt välmående för galna chefer! Nepp! STÅ PÅ DIG, annars gör nån annan det! Och det går ju inte! Heja heja heja!

I min lilla värld går tillvaron framåt! Catering till bröllopet är bokat äntligen! Har vi tur får vi proväta till helgen *nyfiken*!!

Förrätten blir en variant på räkcocktail, varmrätten oxfilé med grönpepparsås och potatisgratäng och efterrätten yoghurtpannacotta med tranbärssås - SÅ HIMLA NÖJD!!! Det är så HIMLA mycket VI!!

Min kära karl älskar alla pepparsåser och jag är lagom besatt av tranbär.Mys!!!

• Jessie76

Vad kul att planeringarna går bra Vickan! Verkligen jättekul

Fortsätt skriva FruL - jag tror i min enfald att det hjälper att få ur sig lite, kanske ibland bättre än att prata...
    Kämpa på, det blir nog skönt att komma hem - trots att maken är borta, vad tror du?

Nu ska jag dricka kaffe med min vän som vart på anställningsintervju - hoppas hon fått jobb

• Zozo

Hej pa er!

Vickan: hejja! Nu är det bara det roligaste kvar!

FruL.. Hur har vi det idag? Ibland maste man fa lov att grata och skrika! Det lättar lite... Men SLUTA för guds skull att ursäkta dig! Vi är här för att skratta tillsammans men ocksa för att diskutera och ev grata en skvätt! Det är det vänner är till för (eller hur tjejer!?)

Pa tal om barn.. min käre make blurpade i morse ur sig att han PLANERAT det till juni.. HALLA! Tror han att man beställer barn pa posten eller??! Och JAG har kanske nat att säga till om? Eller va? Och juni.. vi är för fanken i september redan!
    Usch... vad svart det är. Vi vill ju ha barn, men nu är allt sa flytande, med tänkt flytt i januari (och vi har inte hittat nya jobb nagon av oss).. Jag vill helst inte börja pa nytt jobb och sedan direkt sticka pa mammaledighet (om jag nu skulle bli med barn)... men a andra sidan, som en av mina kompisar sa, man hittar alltid saker som maste ske innan.. och jag fyller ju ända 32 i december...

• viktualia

Alltså.. som jag sa till FruLLan när vi var ute och åt i minihålan - BT och kanske framförallt den här typen av trådar - är liksom tjejsnack i sin allra bästa form. Vi babblar om högt och lågt, garvar och sörjer tillsammans och umgås utan nåt större tvång - helt optimalt!

Själv stör jag mig mest på att mina vanliga tjejkompisar inte fattat att man kan hänga på nätet, utan att man måste umgås med dem via telefon om inte IRL. Skulle vilja haft ett hörn på lunar eller så med bara mina vänner.. men men.. de är ju sådana där ambitiösa typer som jobbar på jobbet ?!?!? mysko!

nu ska jag packa 450 papper i kuvert - ses!

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • viktualia

Oms- jag hittade dig på lunar minsann!! hi hi hi (inte SÅ svårt...)

jag vet inte varför killar gillar grönpepparsås... själv tycker jag att det är helt ok men inte supergott. Men det gör inget, jag kan äta lite sås och mycket potatisgratäng.. hi hi...

• Inte längre - hemlig maj brud -

Hej på er!

Jag såg att Oms kommit på att massor kan läsa er tråd. Jag kan bara svara för mig själv men jag följer er med glädje (och sorg med, Fru L) varje dag.
    Ni har verkligen förgyllt mina arbetsdagar när det är för trist att arbeta och förbryllat min man hemma när jag sitter framför dator och skrattar så jag kiknat.
    Jag hoppas ni fortsätter med det trots att jag nu avslöjat mig...*ler*

Tack till er alla!

• Jessie76

Kottarna är i skolålder båda två nuförtiden. Ena i 2an (Han fyller 8) och den andra har prexis börjat 6års(6 år blev hon i juni).

Ja jag håller med, skriiik ut det här FruLlan!! Om det hjälper bara lite så är vi nöjda

puss på dig igen
    Jag tänker på dig när jag sitter här och jobbar (NEJ inte så! )

• Jessie76

Hahahahaha Cooolt
    Kul att man kan glädja nån

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...