• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • viktualia

jag är här.. men arbetar flitigt...plus hänger i oktobertråden och pratar strunt med likasinnade där...

fyrverkeri eller inte?!? vad tycker ni?

• Zozo

Morning girls!

är tillbaka i sandladan efter en helg hos svärisarna.. Har blivit lite mycket den senaste tiden.. men nästa helg ska vi bara vara VI!

Vickan? Segelflygit? Med vem och var da? Själv? Nyfiken i en strut kommer fran en segelflygande familj (är själv svarta faret som aldrig haft certifikat utan istället flugit paraglider - hu!)

• Jessie76

Morrn, morrn - jag har vart här tidigt, men glömde visst skriva

Listorna får jag ta tag i senare idag, måndagar är måndagar här på jobbet. Extra myche å göra på måndagar

Råd Vickan - ta inte i för mycket, dagen är alldeles för kort och den går jättejättefort så don´t overdo så att säga...
    Vilken tid gifter ni er och vilken tid är festen?

• Zozo

Fyrverkeri kan vara mysigt men e rätt dyrt. Vi hoppade det.
    Vi hade 2 tal, en sang och ett bildspel om oss som sma fran gästernas sida och det blev alldeles tillräckligt med "underhallning"! Jo, under fördrinken hade vi en clown som kom och roade barnen, knöt ballongdjur etc. Annars behövdes det inget mer.

• viktualia

Zozo - min m2b har segellygcert och nu även sånt cert att jag får sitta fram - OFANTLIGT otäckt om du frågar mig... men rätt skoj att sitta fram för första gången i alla fall...

Jessie - vigseln är 16.00 och festen börjar så snart som möjligt efteråt (vigselgudstjänst + 1 mils förflyttning). Så vi sitter väl ner efter välkomstdrink vid 17.45 tidigast...

Fyrverkeriet skulle i så fall vara efter tårtan nån gång runt 23-tiden...

• viktualia

2 tal... hm... det lär bli MYCKET fler på vårt bröllop... vi är talträngda vi frikyrkofjantar...

upplägget för festen kommer här:

Välkomstdrink
    Middag med tal - 3 rätters. Kommer ta minst 3 timmar
    Paus med variant på "lära känna varandra"-lek och mingel
    Tårta
    Dans

(och ev fyrverkeri mellan tårtan och dansen.... eller kanske som avslutning....)

• Meddelande borttaget
  • Zozo

Vi var ju bara 30 och är dessutom inte talfantaster.. Det pratas mycket men det där formella med att ställa sig upp och halla tal.. njae... Blir sa stelt!
    De tva vi fick var fina (pappa och makens bäste vän), min syster sjöng en sang istället för att halla tal och bildspelet var fantastiskt fint och tog ca 20 min.. utan att det blev trakigt!

• viktualia

bra synpunkt Oms.... min bästis hade fyrverkeri på sitt bröllop... så kanske skulle det dessutom kännas lite copy... hm... vettiga fyrverkerier kostar runt 1300 spänn.. så man måste bestämma sig för att det är värt att satsa..

• viktualia

här var det inte nån aktivitet direkt... hm... sitter och sliter med jobbjox men tar det MYCKET lugnare än de senaste veckornas hets.. trevligt!

saknar Frullan som inte hört av sig om date i minihålan...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...