• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • Zozo

vickan.. Vad har du för problem med etiketterna? Det är busenkelt!

• Meddelande borttaget
  • Zozo

Ja det är lustigt - de har tusen mediciner för minsta lilla krämpa här i landet - men ingen nässpray!

Det där med periodiska systemet var nog i 7an-8an för mig med. Högstadiet i alla fall.. Vi lärde oss en massa konstiga saker utantill da; gradbeteckningar i militären, tidningsupplagor och utgivningsar, Big bens vikt i kg.. etc Varför??

• viktualia

Zozo.. jag försöker koppla ett exceldokument med adresser i kolumner till ett worddokument för att skriva ut etiketter i rätt format. Funkar strålande på min dator hemma.. men här i Word 2003 går det åt skogen.. kämpar vidare....

Och tack för skojig läsning av era enkätsvar!!

• Jessie76

Börjar med denna:

planerad middagsmat: Dillkött (började laga igårkväll - jag ÄLSKAR husmanskost!!)

antal egna gosedjur synliga i hemmet (bokhyllor, sängkant el liknande... nerpackade räknas INTE): Egna - en nalle jag fick av min man för massor med år sen. Sen har dottern ärvt alla plus köpt och fått c:a 1 miljon egna!

favoritprodukt från Apoteket: Oliva krämerna - fantastiska!

antal plastkort i plånboken (räkna noga): Shit! *räknar JÄTTE noga* 1 003 st

När jag blir stor ska jag: Bli mindre igen

Åsikt om TV-serie Pistvakt: Jag är ledsen men jag har aldrig sett den. Borde kanske... Börja INTE prata om Stefan och Krister bara för då loggar jag ut!!

Ska se om jag hinner en till före lunch

Vad roligt det här var! *fniss*

• Jessie76

Ok Oms, här kommer svar på din:

Bor ni i villa eller hus? Hmmm... Lägenhet.

bostadsrätt/hyresrätt? Hyres

Hur stort bor ni? En fyra på 104,5 m2

Är det ert drömboende? Svar negativt

Vill ni bo i samma område/ort/län restena av ert liv? Nej
    har ni funderat på att flytta utomlands? Hela tiden! Men jag har ingen aning om hur man gör osv. Tycker inte jag kan nåt och då kanske bara mannen får jobb? Hur gör man om båda e från Sverige? Ni som kan

• Meddelande borttaget
  • viktualia

Upplysning: Pistvakt är en humorserie som utspelar sig på hemmagjord norrländska.. lattjo värre...

Ingen ljusning på etikettfronten.. nu klipper jag "för hand" i datorn.. har inte TID att fatta allt jämt...

• Bröllopstokiig

Namn pa er första kärlek? Stefan, fast då kallade jag honom "Tesan"

Hur gammal var du? 2 år och det höll i sig tills jag fylde 12!!! vi e ff nära.

Utgangsbetyg gymnasiet? minns ej men skolkade bort halva sista terminen så det blev lite streck i gympa bla. fick däremot 4 i ekonomi, kontor, svenska o matte

Bästa/roligaste ämne da? svenska o matte

Värsta/trakigaste ämne da? gympa

Din värsta egenskap? kritisk

Din bästa egenskap? kritisk (konstruktiv)laglydig och rättvis

Din makes/m2bs värsta egenskap? analyserar i tid o otid

Hans bästa? analytisk där med

Din favoritmat? vad som helst m kyckling

Vad visste vi inte att du kan? sela på o köra travhäst, prata Wolof (gambiskt språk) gå ned i spagat o andra gymnastika övningar - ouppvärmd (är överrörlig i kroppen tyvärr)

Vad visste vi inte att du absolut inte kan?
    måla, tapetsera, klippa gräs etc etc

Vad gör du när man inte ser dig?
    beter mig okvinnligt:)

Ditt pinsammaste minne? när jag vid ett föredrag påstod ngt som var fel och sen skulle korrigera det och då inte pratade rent och alla skrattade... inte kul

Vad tänker du pa just nu? om jag har svart "rätt" på alla frågor:)

• nu är jag fruL

Ni är ju inte klooooooooooka!!!!
    det är därför jag gillar er så!
    jag behöver inte fråga vad ni har gjort på morgonen för det är uppenbart

Själv har jag jobbat! Japp nu har verkligheten tyvvär hunnit ikapp mig hinner inte med BT på samma sätt. Får börja surfa hemifrån... Vickan by the way. hela nästa vecka kommer jag att befinna mig i din lilla håla ( jessie: tänkt inte porr nu snuskis där)
    har du tid för mig någon kväll kanske? Annars blir jag sittande på hotellet och jobbar antar jag...
    Jag har inte hunnit maila dig och jag vet inte än vilket hotell jag ska bo på för det bokar chefen. Snacka om ombytta roller

Hmm jag älskar också listor men jag kommer inte ihåg frågorna så jag fr gå tillbaka och hämta dom och svara i ett annat inlägg.

okej simma lugnt
    puss på er alla

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...