• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • Jessie76

Vickan du e bäst

Här får vi gå i den här landet. Har man tur kan man lifta med nån ren men he är int ofta he kommer nån....
    Borde vara vältränad men icke sa nicke, jag rider ganska mycket oxå och Nej FruLlan - INTE på hästar

• viktualia

Jessie - när jag bodde i din håla cyklade jag överallt minsann! Bra vardagsmotion som stackars jag missar när jag skumpar på buss 70 min enkelresa varje dag...

FY vad det är svårt att koncentrera sig på jobbet, när folk springer omkring och pratar, ni är roliga och jag är trött.....

• silvera

viktualia
    Nä...jag tror faktiskt att jag lyckades! Detta inlägg borde bli inlägg nr 2004...

• gurans

Hejhej alla roliga tjejer!

För att det inte ska uppstå ett 3:e världskrig här om vem som tog 2000:e inlägget :D måste jag bara säga att det ger olika information om vilket nr det är på inlägget om man kollar i själva tråden eller om man kollar i listan på de olika trådarna....

Måste bara säga att eran tråd förnöjer arbetstiden även för en annan som inte gör några inlägg här;)

• gurans

...sen måste jag bara säga att jag får nog sluta upp med att skriva "måste jag bara säga" ser jag nu på mitt sista inlägg:D:D:D

• viktualia

WOW! Värsta avslöjandet... här börjar det visa sig att vi minsann inte är ensamma i tråden... Skoj att se er här.. med eller utan inlägg nr 2000.....

Ni är så välkomna.. men visar man sig här får man svara på nyfikna frågor:
    ålder, längd, skostorlek, bostadsort/region, yrke/bransch/sysselsättning och hur statusen är på bröllopsfronten.....

• silvera

*snyftar*
    Jag har aldrig tur...

Fast lite tur ändå'rå...
    Ok, Viktualia... vi har båda tagit inlägg nr 2000!

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...