• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • sweet saint

tränar du nåt på den??

• Zozo

Aha BT-ister inom synhall!

Jag tycker ju att det är mycket mer intressant att fixa med vara tackkort än att jobba, men nu far man ju fixa med det pa lunchen. Grrr hittar inga nakna (Nej FruL, inget fuffens här!) svarta kort och kuvert i den storlek jag vill ha! Varför tror försäljarna att alla vill ha krämvita eller snutterosa papper.. Arggghh! Hmmm.. far kanske köra pa rött da, men jag VILL ha svart! *surar med armarna i kors*

PS Stockholm ligger i NORRA Sverige.. typ Lappland! Trädgränsen gar väl i Smaland nagonstans???

• Jessie76

Nu känner jag fula ord komma bubblandes i min mage Zozo din gamla baguetteälskandemustaschlisa Men jag kommer inte att förolämpa er som tror att Fjollträsk är världens centrum, utan jag kommer visa mig större än så. Bara för att ni är så söta

Nej OrbiTreken står och samlar damm - vad pratar du om för platta min vän? Vart köper jag en sån?! Jag går ju på allt
    Funderar faktist på att köpa en studsmatta modell mini - har hört att dom är bra?

Nu mår jag f ö illa efter chokladen men nog f**n ska jag äta upp den!!
    Livet suger nu...........................

• sweet saint

ooo den där Power Plate har nog bara gym och stora företag... har för mig att den kostar över 100 000 eller så....
    men man kan ju spara.. eller bli miljonär!!! JAAAAA, GIMME A MILLION............. NOOOOOOW!
    Studsmattor är nog bra kondition, men livsfarliga!! ta 're easy dude(ette)

• Meddelande borttaget
  • nu är jag fruL

hi hi mustasch lisa
    den var kul!!!!

Fjollträsk är kanske inte världens mitt, men väl sveriges
    allt söder om söder är ju som bekant danskt territorium och allt norr om tullarna är ju finskt. Sååååååå alltså är s-holmen=sverige!!!!

bara så att ni vet.

jag fiser av schoklad
    men det är gott!

• Jessie76

Oms - vilken sammanfattning?! Supernajs
    Ha en trevlig dag på byn då

Måste kolla om det finns nåt gym eller nån skogsmulle häruppe som har en sån platta - är det en sån skakgrej? Har sett om den på TV och kollat nätet, men vaffan den kostar ju multum - som du sa, förmodligen samma apparatur.
    Men jag är ju rik hemmafru så jag har råååd!!! noot

Jag mår illa

• nu är jag fruL

hi hi vad kul jag stavar

• sweet saint

Oms-
    Jorå vi har träffats en del under åren!! trevligt att råkas igen!!!!

Nu är jag fru L-
    vilket litet land du bor i!!!! Det måste bli dyrt så fort ni rör på er om ni måste betala tullskatt
    Allvarligt.. har de slutat upp med "vägskatten" än eller är det på gång???

fiser schooooooklad.... snacka om återanvändning!! i diet form! Tack för tipset!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...