• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • viktualia

Oms.. antar att ni ska flytta.. vart? *nyfiken*

Själv har jag strax jobbat färdigt för dagen.. eller inte. Ska sätta mig på tåget till Sthlm och måste jobba lite ikväll. Chefen har visat sin snällaste sida och hjälpt till en massa. Men jag måste i alla fall kidnappa en dator ikväll och jobba vidare... vaddå helg?!?

Grattis i förskott förresten!

Och till er andra: Ha en mysig helg.. jag glider nog förbi några gånger... hi hi...

*kramar om alla*

• viktualia

Godmåndagsmorgon alla glada damer! En sliten Vickan loggar in och säger TJO!

• nu är jag fruL

hallojsan här kommer en myyyycket trött fruLlan. Fyy vad jag skulle vilja vara ledig och sova idag. En underbart kul men uttröttande hleg.
    Men men det är vel så det ska vara. Sov inte heller något vidare i natt så nu är jag som i koma.
    ska suga i mig lite kaffe nu. på återserende.

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Bröllopstokiig

Morrn morrn i alkistråden eller hur det nu var

Jag drog en tvådagars i helgen (igen!?!?! )

Nästa helg blir då lugn lugn lugn, vi ska till sväronen och äta massor med mat
    Helgerna går dock alldeles för fort

Jag är välsignad med helger nuförtiden tycker jag, för min man har ända fram till 14 augusti nu i år jobbat nästan alla helger sen vi vart tillsammans, plus två av tre veckor kvällsjobb.
    Men med hans nya jobb nu (som fö höjde hans lön med typ 2,5 tusenlapps ) jobbar han måndag - fredag 5,30 till 15,30! Fantastiskt!!! Heeeeeeeelt underbart. Ber om ursäkt att jag sitter så nöjd, men jag får väl vara det liiiiite snääälla snäälla?

• Meddelande borttaget
  • viktualia

ujuj.... det verkar farligt med barn... här är Vickan med halvhög inkomst och med en karl som tjänar väldigt bra... pengar är inget större problem här alltså... trivsamt men ovant.. jag är liksom van vid att leva på luft.. blir helt snurrig när lönen kommer och ALLA de pengarna är mina... mysko! trots att CSN snor en hel del och de fasta utgifterna fördelas mellan herrn och mig - så känner jag mig fortfarande STORMRIK... jämför fortfarande efter flera års jobb med hur det var när jag pluggade och bodde i Sthlm...

Jessie- förstår att du är jätteglad över makens byte av jobb. tid tillsammans är ju viktigt och jag förstår att helgjobb sliter på familjerna... (i min lilla familj händer det YTTERST sällan.. vi håller oss till kontorstid båda två)

Alkistråd.. hm... alldeles för lite soft middag med vin här... saknar det när jag varit skötsam en helg och bara suttit i möte hela tiden. Men nästa helg är LEDIG!!! så då får det bli rush på bröllopsplaneringsfronten plus mysig middag med vin!

• Jessie76

Låter bra Vickan!
    Tack för att jag får va lite nöjd

Samma här med löner osv, vi har levt på min äkta hälfts gigantiska (noooot!) kocklön fram tills förra våren, så nu är det som en dans. Kanske därför man skulle villa ha knådd igen - så man får njuta av en mammaledighet utan ångest för att man inte gör nåt!

• Honungsbubblan

ännu en som fastnar här för jämnan. drömmer läser och jag vet inte riktigt vad egentligen. är ju inte ens förlovad ännu. hoppas men får se när det blir.
    man tycker ju att man inte egentligen skulle ha tid när man både pluggar o jobbar. men tid finns det visst ändå.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...