• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • viktualia

japp, jag har ett roligt jobb... men måste nog förtydliga lite att anledningen till att jag sliter på resetandborsten mer än den hemma är nog mer privata resor än jobbresor... privata eftersom jag inte bor i samma stad som min familj och mina vänner (eller för den delen min m2bs motsvarigheter). alltså kajkar vi landet runt för att träffa våra nära och kära...

och Norgeturen blir mest ett möte på ett stort hotell där jag ska föredra en rapport som jag försöker få färdig just nu... i ett ämne som jag INTE behärskar.. ha ha ha.. tur att jag inte har nån scenskräck!!!

• nu är jag fruL

hallojsan tejejr
    Hmmm jag tycker att aktiviteten här inne har sjunkit drastiskt. var gör alla egentligen jobbar elelr
    i mitt fall ät chocken stor för jag HAR verkligen jobbat. Tänk att det skulle ta tre veckor att komma igång
    usch vad hemsk jag är

och by the waty så gillar jag INTE att behöva resa i jobbet. Fy fabian avd det är trist att bo på hotell!!!! Vill vara hemma i min underbara lägenhet, med min udner bara man och våra super katter, dessutom med möjlighet att träffa ens goa vänner.
    Näe fyy vill inte alls sitta i något annat land eller stad och häcka.

Annars har jag börjat nyktra till nu och vakna också för den delen

• viktualia

grattis till att vakna strax efter fyra på eftermiddagen.. *asgarv*

själv jobbar jag superflitigt... semesterslöeriet är helt klart över... *saknar*.. märks på oss alla....

• Honungsbubblan

jag både jobbar o pluggar så fullt upp är det. men skulle nog heller inte vilja resa så mycket i jobbet. skönt att vara hemma o få rå om varann.

• viktualia

eftersom jag inte trivs i hålan jag bor i så uppskattar jag mitt liv som resande entusiast, jag har ju valt det själv! vill inte stanna i nuvarande håla mer än kanske en eller högst två helger i sträck. det är för trist helt enkelt...

...i jobbet reser jag kanske med i genomsnitt en övernattning i månaden och min m2b snittar kanske på två-tre nätter i månaden....

...vilket passar oss perfekt... och andelen tid tillsammans på tu man hand är precis lagom... hm.. jo det tycker jag faktiskt

• Meddelande borttaget
  • viktualia

är ni med idag då?! det är inte jag.. sliten, butter och trött... vill bara göra nåt annat än att häcka vid jobbdatorn... blurk!!!

• Jessie76

Hungrig och sur och trött - drömde mardrömmarna Allan inatt! Fyy tusan Kunde knappt sova nåt
    Det lär väl straffa sig senare i em oxå...

Jag vill resa! Jag känner det som att jag sitter fast nu - men man vill väl alltid ha det man inte kan få är det inte så?
    Förutom du då Vickan - som är så nöjd så

• viktualia

mardrömmar är usla! det störde min sömn igår natt, inatt däremot klarade jag mig undan.

inrikesresor är en del av mitt liv... har SÅ svårt att se mig själv sitta still inom samma kommuns gränser längre än en nån vecka i taget. nu pendlar jag ju dessutom 7 mil enkel resa, men även utan pendlingen.. näe... skulle känna mig helt isolerad.. antar att jag får modifiera reseplaneringen något om/när jag får barn.. men tills dess... Sthlm är inte längre bort än 220 kr och 3 timmars bussresa osv...

• nu är jag fruL

Hejsan alla
    rekord för mig att komma in på tråden så här sent en dag. MEN det har absolut inte varit mitt val!!!!! Ja ni gissar rätt jobbet!!! Jävlarns skit att de inte kan fatta att jag har så mycket annat att göra vid datorn att jag INTE har tid att jobba. Vad är viktigast helt enkelt? jobbe eller BT svaret är vel givet va

Apropå resor s har min chef frågat om jag vill veckopendla till norge i ett år!!!!!!! Låter himla kul själva jobbet men hallå ett år utan vecko nätter med maken!!!! ge er!
    Och prata inte skit om din håla vickan, du skrämmer ju mig som ska dit i 2 månader!!!! Fast inte hela veckor då vad jobbigt

hi hi hi fick in skit och håla i samma mening efter varandra

mardrömmar suger. Jag har sovit otroligt dåligt de sista nätterna, och fryser som en hund!!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...