• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • viktualia

Jessie! Du tog inlägg nr 1900.. alltså.. man kan ju grubbla över vad det är vi håller på med...fnitter...fnitter...

själv var jag tidigt på jobbet och laddar för en lång dag... ska till Sthlm ikväll

• Zozo

Äntligen fredag!!!

Synd bara att vi har svärföräldrarna här hela helgen - känner mig allmänt associal just nu!
    Suck, vi ville ju ha en helg för bara oss (dessutom ska vi och fira födelsedag hos dem NÄSTA helg..).. men vi kunde inte med att säga nej. Arrggghh..

• viktualia

Jobbigt Zozo! Själv ska jag vara föreningsmänniska hela den kommande helgen, inget jag längtar efter heller.

Nästa helg är dock tom på planer... har bestämt mig för att strunta i lockande evenemang och bara vara hemma.. tror att jag behöver det då...

I bröllopsplaneringen har vi gått på vår första större nit.. vi hade en idé om serveringspersonal och hur det skulle lösas supersmidigt. Det visade sig vara omöjligt och nu får vi hitta på något annat. Har en del idéer, men surar lite över att vår smarta lösning gick om intet..

...annars lider jag av svår sömnbrist men konstigt nog producerar jag byråkrattext ändå...

• nu är jag fruL

heeeeeeeeeeeeeeeeeejsan alla söta

här kommer fruLlan inglidande som en tornado
    Hur har ni det

Jag har saknat er

japp vickan har koll som vanligt. Jag har varit på tjänsteresa 2 dagar i svearikets andra stad. trevligt som attan faktiskt. och apropå tjänsteeresa så ser det ut som jag ska driva ett projekt i din håla vickan i 2 månader, så det är nog så att du kommer att få lov att leka med fruLlan ett tag framöver

Annars är allt kanon. Läste ditt inlägg om att vilja bli rik fort zozo. jag är HELT på. Skulle absolut inte ha ett arbete/anställning om jag inte behövde. jag skulle kanske jobba lite hit och dit men INTE anställning emd tider. Dessutom så har jag så mycket hobbys och andra fritidssysselsättningar så jag skulle lugnt kunna sluta jobba och ändå vara tillfreds.

men det är vel onödigt dumma drömmar

Idag är det september. börjar få lite ångest över att hösten är på väg. jag AVSKYR november usch, ångest ångest!

• viktualia

tjena frullan!! skoj att du ska bedriva projekt i min håla! det får bli nån öl/middag nån gång! apselut!

måste förresten fnissa lite.. du stavar alltid "väl" med e av nån anledning... korrekturläsaren är i farten igen... hm...

här glider tillvaron vidare. är nästan groggy av sömnbrist och mycket jobb.. MÅSTE prestera ordentligt... får kollapsa på tåget till Sthlm i eftermiddag... har druckit två koppar kaffe, har fönstret öppet och inte tyst omkring mig - fler tips på hur man håller sig vaken och presterar?!?!

• nu är jag fruL

tjena vickan!
    japp middag och öl blir bra. men vad då nån gång!? det blir vel (eller väl då...)inte bara EN gång?????

zozo: lider med dig angående att ensamma helgen försvann. Jag och maken har haft EN helg ensamma sedan vi gifte oss och det är snart 3 månader sen!!! Så vi är i desperat behov av en romantisk ensam helg med bara oss två nu.
    denna helg ska vi på olika/egna äventyr båda två så denna helgen är körd. Så vi hade planerat in nästa helg och verkligen avbokat andra saker bara för att vi skulle få vara ensamma.

MEN så ringer min svärmor. Inget ont om henne , en guldtant. och sa att hon kommer förbi på fredag nästa helg och stannar till lördagen. NEEEEEEEEEEJ vill man ju bara säga men det kan man ju inte sååååååå
    där försvann den möjligheten. och de 2 närmaste helgerna efter den är redan inbokade. Så nu är det först i slutet av sept/okt som vi kan ha en ensamhelg INTE KUL!!!!
    så jag vet hur du känner.

• viktualia

vi har avbokat div jox till helgen 8-10/9... ska INTE åka bort då utan faktiskt vara hemma och umgås och planera bröllop...

skönt att höra andra som kämpar på samma sätt.. jag har så svårt att INTE resa land och rike runt och göra en massa lattjo saker/gå på fester/träffa folk... det är ju sällan så att herrn och jag umgås för mycket... dit hinner vi aldrig..

• nu är jag fruL

usch jag saknar att bara vara med gubben min. Skulle gärna vilja ha lite mer egen kontroll över vårt liv. det känns som om mycket planeras och bestäms av andra jämt. Familjer som kommer på besök elelr ska besökas. Fester och resor. allt är ju kul för sig, men tillslut så blir det så mycket så att man bara VILL vara hemma i sängen och mysa.

men det blir en annan gång.

Jag springer som ett yrväder mellan möten. Och skall strax iväg igen. Jäklarns elände att man ska behöva arbeta. jag har ju fullt upp med BT jag borde inte behöva jobba OXÅ

• viktualia

Nu har min stressmage börjat göra sig påmind... Blääääääääääääääää!!! Jag har inte tid att häcka på dass... blir GALEN....

Näee... ge mig ledigt, lugn och ro!

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...